Traanbuisje wel of niet open

Zit ergens mee Mitch 2,5 maand oud huilt nog geen tranen en iedere morgen en soms ook overdag zijn zijn ooghoekjes vies nu las ik in mijn Nederlandse boek dat goed schoonmaken en maseren helpt dus dat ben ik nu steeds aan het doen.
Had in USA waar ik woonachtig ben aan het CB gevraagd of dat dit kwaad kon.
Zij zeggen dat het vanzelf over gaat. heeft iemand er ervaring mee.
 
Hoi,
Mijn dochtertje was bijna 4 maanden toen de buisjes eindelijk open gingen, het schijnt zelfs tot 6 maanden  te kunnen.
Ik heb ook geprobeerd te masseren maar dat had geen resultaat dus bleef het bij het schoonhouden van de oogjes.
Op een dag  dachten  we dat ze verkouden werd omdat haar neusje wat begon te lopen maar toen ontdekten we dat ze geen vieze oogjes meer had en de buisjes blijkbaar open waren gegaan.
Je moet misschien nog even geduld hebben, succes.
 
Hallo mama van Mitch,

Ik heb ook een zoontje die altijd 1 vies oogje had. Het CB in ned laat het tot 9 mnd geworden en anders wordt tijdens de 9 mnd afspraak de buisjes door geprikt. Ook hier was het net als bij de vorige schrijfster niet nodig. Op eens hoefde ik z'n oogje niet meer schoon te maken, het was wel wat later 7 a 8 mnd geloof ik. Maar hij heeft er verder nooit echt last van gehad. Masseren deed ik niet want dat was een drama.

succes Ineke
 
hoi,

bij mijn zoontje heeft het ook lang geduurd voor de dikke krokkodillen tranen kwamen snapte eerst ook niet hoe het kon dat hij geen tranen had als hij huilde maar nu heeft hij dat inmiddels wel.
 
Terug
Bovenaan