trage eitjes...

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

ff van me af kletsen...
vanmorgen weer een bezoekje gebracht aan het z'huis.
Afgelopen maandag zag het er heel goed uit. 2 eitjes, nog een beetje te klein, maar super goed verder.
Vandaag weer een echo ter controle voor dat de pregnyl gezet zou worden.
Helaas pindakaas... de eitjes zijn niet zo snel gegroeid als verwacht.
moet nu wachten tot vrijdag. Dan de pregnyl zetten.
De kans bestaat dat de eisprong toch nog plaatsvindt zonder de pregnyl, dan zet ik die dus voor niks vrijdag.
dus.... de komende dagen maar flink aan het klussen...
2 eitjes, dus 2 keer kans deze maand....
Spannend, spannend weer.

groetjes,
Peet

Hallo Peet,
ik hoop voor je dat deze 2 eitjes zo goed hun best gaan doen, dat in ieder geval 1 het wondertje wordt wat jullie wensen.
Heel veel Succes, we duimen voor je!!
wilma

HOI mama peet,

het het ook zelfde gehad als jouw dat ze traag goeien maar dat kan ineens veranderen.
gaan ze vrijdag dan niet eerst ter controle nog eens een echo maken dan?
of morgen?
hoe groot zijn je eitjes nu dan?

veel vragen

maar wens je wel ehel veel succes

groetjes moekje

hoi moekje

Vrijdag wordt er geen echo meer gemaakt. Ik hoef zo maar even binnen te lopen in het z'huis om de pregnyl te laten zetten.
Ik vind het ook wel een beetje raar, maar goed... het zal zo wel goed zijn. De gyn. zal er meer verstand van hebben dan ikke...

Maandag waren mijn eitjes allebei 16 mm. De gyn die ik maandag had verwachtte dat ze vandaag 20 mm zouden zijn. Helaas pindakaas. Ze waren beide tussen de 17,5 en 18 mm.
De gyn die ik vandaag had vond dat ze te langzaam gegroeid waren.
Ik heb er zelf ook wel een ander gevoel over, want de andere maanden knal ik rond dag 13/14 van de buikpijn, omdat de eitjes/het eitje drukt op mijn eierstokken. Nu heb ik nog helemaal geen buikpijn. Misschien verklaarbaar omdat ze nog niet zo groot zijn dus.

De gyn vertelde dat er een heel kleine kans was dat ze toch nog spontaan zouden springen, dus vanavond in elk geval wel klussen. En dan na de pregnyl ook ons best maar weer doen.
En dan breken er weer 2 heel spannende weken aan...

bedankt voor je reactie en voor jou ook heel veel succes
Groetjes,
Peet

hoi mamapeet,

ja ik zou als ik jou was ook zeker gaan klussen want stellllllllllll
vorige week dinsdag moest ik ook komen voor een echo en was mijn eitje ook 18mm en ik moest dezelfde avond terug komen voor de pregnylwant het eitje groeit gemiddeld 2 mm per dag dus dat zou betekenen dat die dan woensdag 20mm zou zijn geweest en vanaf 20 springen ze en door de pregnyl als het goed is donderdag ochtend ???? als alles goed gegaan is tenminste .
vind het wel vervelend dat ze niet ff kijken vrijdag dan weet je het toch zeker!!!

en waarom niet nu dan alvast je pregnyl zetten maar 2 dagen wachten???

wil je zeker niet onzeker maken hoor en elke dokter is anders en elk lichaam natuurlijk maar klussen zou ik zeker doen

ik wens je heel veel succes en ga voor jullie duimen

groetjes liefs moekje

vanmorgen is de pregnyl gezet... dus nu flink aan het klussen en dan op het wachtbankje.
als ik al die goede verhalen hierzo lees, dan is er nu plek genoeg op het wachtbankje en hoop ik dat er ook wat van al dat positieve nieuws deze kant op komt.

groetjes,
mama peet

Terug
Bovenaan