Trainingsbroekjes: waar te verkrijgen???

Hallo allemaal,

voor de zindelijkheidstraining van mijn zoontje ben ik opzoek naar trainingsbroekjes.
Heb net op internet lopen speuren, maar kan ze zo niet vinden...
Iemand een idee waar ik ze kan krijgen en misschien nog tips over welke soort ofzo???

Groetjes Nika
 
Hallo Nika,

Ik gebruik voor mijn zoontje de broekjes van Bambino mio. De broekjes zijn van wit katoen met een badstof binnenkantje. Het bestaat voor 68% uit katoen en voor 35% uit polyester. Het voelt aan als een broekje maar er zit een plastic laagje in zal ik maar zeggen. Als hij met een plas begint voelt hij het  wel en stopt hij om naar de wc te gaan. Het broekje is dan aan de binnenkant een beetje vochtig maar zijn spijkerboek blijft gewoon droog. Voor meer uitleg kun je even kijken op de site www.bambinomio.com. Op de site www.kaatjekatoen.nl hebben ze ook oefenbroekjes maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Groet, Christien
 
Hoi,

Ik heb voor Daan een paar jogingbroekjes opgehaald bij de hema voor nog geen 4 euro meende ik. Ook heb ik 2 trainingsbroekjes bij de zeeman gekocht voor 2.49 en ze zijn nog leuk ook.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Grieten saskia
 
Bedankt voor de tips!!!

Ik denk dat ik uiteindelijk voor die van de zeeman ga: lekker goedkoop en verkrijgbaar in mijn stad!
Die andere zagen er heel goed uit op de website, maar zijn niet bij mij in de buurt verkrijgbaar.

Liefs Nika
 
Terug
Bovenaan