Traject IVF/PGD

<p>Hoi meiden,</p><p>Via de zoekfunctie vond ik alleen 2 oudere topics over dit onderwerp, vandaar dat ik een nieuwe open. Ik zou het fijn vinden om in contact te komen met meiden die met dit traject gaan starten, er middenin zitten of het al achter de rug hebben. Of misschien kwam je er wel voor in aanmerking maar heb je bewust gekozen om dit traject niet in te gaan. In mijn omgeving zijn er weinig mensen met ervaringen en ik zou zo graag met anderen hierover praten. </p><p>We weten dat we in aanmerking komen, maar moeten nog op meerdere uitslagen wachten (nav afwijkingen van onze stilgeboren baby) en hebben ook nog geen intake gehad. Omdat de genafwijking waarvan we beide drager zijn zeer zeldzaam is, zal er waarschijnlijk een nieuwe test ontwikkeld moeten worden. In het ziekenhuis laten ze niet echt veel los over wat anderen in soortgelijke situaties doen, omdat de keuze heel persoonlijk is. Ik hoop dat iemand haar ervaringen wil delen.</p><p>Liefs, Sandra</p>

Hoi Sofie,
Dankjewel voor je reactie! Ik denk dat dit een heel ander traject is? De dingen waar ik benieuwd naar ben is de wachttijd voor het ontwikkelen van de test en bijv. waarom mensen wel/niet voor PGD of prenatale screening kiezen. 

Terug
Bovenaan