traject?

Hallo,

Vraagje:
Dit is onze 8e cyclusmaand. Ik heb begrepen dat je ongeveer een jaar bezig moet zijn voordat je naar de huisarts en vervolgens naar de gynaecoloog kan gaan.

Gaat men ook eerder dan een jaar naar de huisarts ivm b.v. lange wachttijden bij de gynaecoloog?

En wie weet wat het traject is dat je moet doorlopen en wat je zo ongeveer te verwerken krijgt?

Groeten
 
hoi,

nou wij zijn ook al 8 maanden bezig en ik heb morgen een afspraak bij de dokter erover, zij had gezegd dat als het me ja hoe zeg je dat, voor je gevoel te lang zou gaan duren , ik altijd langs kon komen en dan zouden we kijken wat ze kon doen.

ik heb ook geen flauw idee wat ze morgen allemaal gaat zeggen en/of doen maar ik zal je zeker op de hoogte houden.

groetjes
 
Hoi dames
Ik ben vorige cyclus de molen ingestapt (na een jaar zonder het gewenste resultaat) en kan jullie de eerste stappen wel vertellen. Meestal wordt er gevraagd om te gaan tempen, maar dat had ik al gedaan, dus konden we zo door naar stap twee.
Zo'n vier dagen nadat ik vermoedelijk mijn eisprong had gehad werd er bloed geprikt bij mij om te kijken of ik een goede eisprong had. Mijn man moest zijn zaad inleveren om te laten onderzoeken. Als ik nou een goede eisprong heb gehad en het zaad is ook goed, wordt er tussen dag 11 en 15 van de volgende cyclus een samenlevingstest gedaan. Daarvoor moet ik me binnen 12 uur na het klussen in het ziekenhuis melden. Dan nemen ze wat slijm weg bij de baarmoedermond om te kijken of er levend zaad te vinden is. Als dat niet zo is, dan heb ik waarschijnlijk vijandig slijm. Maar zover is het nog niet. We hebben nog geen uitslagen van bloed en sperma en ik had vandaag mijn nod, maar......... jullie raden het al: het bleef uit!!!! Ik ben misschien wel zwanger.

Ik hoop van harte dat de medische mallemolen voor ons niet nodig blijkt te zijn, heel veel sterkte!

Liefs, el.
 
Terug
Bovenaan