Traktatie 1 jaar opvang

Wij hadden een uitdeelboekje gedaan en voor de juffen tony chocolonely mini's. 
Zelf hebben we vaak bellenblaas meegekregen, dus die zou ik afraden. Zo snel gaan die niet op ? Mijn dochter was erg fan van een kunsstof diertje dat ze kreeg, een leeuw. Eten krijgen we bij onze opvang zelden mee. Hooguit rozijntjes of een mandarijn ofzo.
 
Wij hebben ook uitdeelboekjes cadeau gedaan, en moet ook zeggen dat dat mijn favoriete cadeautjes zijn om te ontvangen bij verjaardagen van andere kindjes. Je hoeft ook niet bang te zijn dat ze ze een keer dubbel krijgen, want die boekjes hebben in dreumeshanden niet het eeuwige leven (hier niet althans). Bellenblaas is op zich ook leuk, maar daar hebben we er inmiddels een stuk of 15 van (dankjewel alle jarige/groep verlatende kindjes)... Een doosje rozijntjes/ander gedroogd fruit vind ik ook wel leuk, maar soms krijg je echt een berg snoepgoed waarvan je je afvraagt of die andere kindjes dat wel allemaal zo jong al eten? Of speelgoed waar gewoon 3+ op staat met kleine onderdeeltjes enzo... Ik zou wel proberen een beetje rekening te houden met de leeftijd van de kindjes die de traktatie gaan ontvangen. ;)

Voor de leidsters gewoon iets lekkers regelen, koeken, chocola, nootjes, net wat jij leuk vind. ;)
 
Het hangt een beetje van de groep kindjes af vind ik. Mijn zoontje zat bij een groep tot 1 jaar en gaf een badspeeltje (eendjes), weinig kindjes zouden iets aan iets lekkers hebben gezien de gemiddelde leeftijd op die groep. Mijn dochtertje zat bij een groep tot 2 jaar en gaf een doosje rozijntjes met een mini potje play doh. Kijk naar de leeftijd van de groep is mijn advies, niet per se naar de leeftijd van jouw kindje.
Ik heb nooit iets extra's voor de juffen gedaan. Wel krijgen ze een aardigheid wanneer mijn kindjes overgaan naar de volgende groep, een lekkere handcrème, luxe chocolaatjes, zoiets. 
 
Soms lijkt het net een wedstrijd in hoe groot de traktatie is. Wij gaven een rozijnendoosje met daarop een hartje geplakt. De kinderen interesseert het echt zo weinig of er speelgoed bij zit. Je deelt zelf toch ook geen cadeautjes uit als je jarig bent? Ik niet tenminste. 


Wij hebben het de leidsters gevraagd en ze krijgen bijna altijd chocola. Ik ben zelf leerkracht en krijg ook altijd chocola. Wij gaven 2 doosjes lekkere thee voor in de teamkamer en dat werd erg op prijs gesteld ?
 
Terug
Bovenaan