Traktatie 1 jaar

<p>Ons zoontje word binnenkort 1 jaar. Hij trakteert de kindjes op een kleinigheidje.. maar nu is mijn vraag trakteren jullie de leidsters ook? </p>

Ik maak altijd iets meer traktaties dan dat er die dag aan kindjes worden verwacht. Dan is het aan de leidsters zelf om er ook iets van te pakken voor hun eigen kindje ofzo.
Dus worden er die dag 10 kindjes verwacht inclusief de mijne, dan maak ik er 13 (3 leidsters)
Vaak krijg ik het restant weer mee naar huis en kunnen we of zelf houden of weggeven aan vriendjes/vriendinnetjes.
Mijn dochtertje is onlangs 1 geworden en trakteerde op een badeendje en ik had een flinke bak met aardbeien meegegeven. Daar mogen de leidsters natuurlijk gewoon van mee eten. 

Wij hadden voor de leidster ieder 1 cupcake gemaakt en ingepakt zodat ze doe mee naar huis konden nemen, aangezien ze vaak niet echt de tijd hebben om het gedurende de dag op te eten. Ik vind het altijd wel belangrijk om ook iets voor de leodsters te doen aangezien die meerdere dagen per week zo goed voor ons zoontje zorgen

Zou ik wel doen, denk ik. De leidsters op ons kdv zijn zo lief, die verdienen ook wat lekkers. Ik zou het waarschijnlijk zo aanpakken als vroeger op de basisschool, doosje chocolade ofzo of iets lekker wat mee naar huis kan. 

Nee wij hebben voor de leidsters niet iets speciaals. Natuurlijk mogen ze van de traktatie ook pakken. 
Met kerst en voor de zomervakantie geef ik wel altijd iets kleins of lekkers met een kaartje als bedankje voor de goede zorgen. 

Terug
Bovenaan