Traktatie afscheid babygroep

<p>Hai hai,</p><p>Mijn zoontje zal over een paar maanden (als hij 1,5 jaar is) van de babygroep afgaan. Nu vind ik het leuk om een afscheidstraktatie te maken voor de kindjes op de groep, maar ook voor de leidsters aangezien die zo goed voor mijn zoontje hebben gezorgd en hij het zo naar zijn zin heeft. Nu weet ik dat er op Pinterest genoeg te vinden is, maar wellicht dat ik van jullie nog leuke ideeën kan overnemen :).</p>
 
Hoi,
Wat attent van je! :)
Ik had met de dag van de leidster een lekkere douchegel met geurkaarsjes gedaan.
Je hebt bij de action van die grote potten, volgens mij al gevuld met thee en snoepjes. Of je kunt ze zelf vullen.
Pak je een grote pot, lekkere theezakjes erin, snoepjes/chocolade, op een klein dienblad en een leuke theemok erbij.
Nog wat losse geurkaarsjes eventueel.
Weet niet of je het in deze richting zoekt maar ik zou hier erg vrolijk van worden :)
 
Wil je bakken of wat kopen? Suiker of niet? Ik trakteer als mijn dochter 1 wordt op knijpfruit met een wikkel eromheen. De leidsters krijgen chocola of een potje met drop ofzo. Of misschien bak ik wel brownies voor ze! Eerst wilde ik voor alle kids suikervrije muffins maken (gezoet met bijv banaan), maar toen bedacht ik me dat veel kids allergisch zijn en dat sommige ouders het miss niet fijn vinden als hun kids iets eet waarvan ze de inhoud niet kennen.. vandaar knijpfruit. Ook leuk: op pknterest zag ik een doosje ferrero rocher met een kaartje eraan: 'je bent goud waard', vond ik zo leuk voor de leidsters!
 
Terug
Bovenaan