Traktatie gastouderopvang

<p>Mijn kleine meid wordt over een ruime maand alweer 1 jaar. Vanaf dan gaat ze naar de gastouder, haar eerste wendag is op haar verjaardag. Vind het dan wel leuk om haar te laten trakteren. Hebben jullie leuke ideeën? Gaat om ongeveer 4 a 5 kindjes van verschillende leeftijden (1-4 jaar) en de gastouder zelf. Heb echt werkelijk geen idee wat tegenwoordig normaal is qua traktatie dus tips zijn meer dan welkom. </p>

Onze dochter ging vanaf 15weken naar de gastouder. Toen ze 1 werd heeft ze vishengeltjes getrakteerd (soepstengel met een touwtje eraan, visje uitgeprint en aan de achterkant van het visje een doosje krentjes geplakt). Dan heb je iets voor de kleinere kindjes en voor de wat oudere kindjes.
Maar ik zou er even goed over nadenken of je je dochter wel wilt laten trakteren.. het is waarschijnlijk al indrukwekkend genoeg voor dr om er te zijn, en dan ook nog alle aandacht voor haar en de traktatie.. ?

Gefeliciteerd alvast.
Weet je of het gebruikelijk is dat er getrakteerd wordt? Mijn zoontje heeft (helaas) bij drie gastouders gezeten en er werd op 1 plek maar getrakteerd. Omdat ik al die eetbare traktaties niet zo nodig vind heb ik getrakteerd op een dino tekening met 2 kleurpotloodjes. 
Ik ben het wel echt eens met Maria, een wen dag en ook nog trakteren/ verjaardag vieren. Dat vind ik best veel op een dag. Misschien kun je het nog eventjes uitstellen?
Maar kijk anders eens op pinterest of google het, daar staan enorm veel ideeen, met foto! 

Terug
Bovenaan