Traktatie idee 1 jaar

<p>Het duurt nog 2 maandjes, maar de tijd vliegt. Heeft er iemand een leuk idee om te trakteren op het kdv als mijn zoontje straks 1 jaar is? Ik wil eigenlijk graag iets doen waar de kindjes wat aan hebben (denk aan een schepje voor op het strand o.i.d.). Alle ideeën zijn welkom :)</p><p>Alvast bedankt! </p>

Mijn dochter wordt volgende week 1 jaar en zij gaat rugzak trakteren met wat lekker er in .  Voor de dames een nijntje tas en de heren een cars tas. 

Mijn zoontje trakteerde destijds op een badspeeltje. Ingepakt in cellofaan met een kaartje eraan. 
Hij zat in een baby groep en nog niet alle kindjes mochten of konden eten.
Mijn dochtertje wordt ook over 2,5 maand 1 en voor haar heb ik bij de big bazaar al wat badeendjes gekocht. Ze zit wel in een baby-dreumes groep, dus misschien een baby koekje erbij. 

Ik had ecologische bellenblaas. Vinden baby's al leuk en oudere kinderen ook.
Een schepje of badspeeltje is inderdaad ook heel leuk. 

Bij ons op het kdv is dat heel normaal. Wel kleine cadeautjes zoals een uitdeelboekje, bellenblaas, potlood met gum, dat soort dingetjes. Rugzakken ben ik zelf ook nog niet tegengekomen. 
Zelf dus voor de jonkies een badspeeltje gedaan. Ik vind rozijntjes of koekjes zo sneu als ze daar nog niet van mogen eten. Mijn  zoontje had laatst als afscheid/4e verjaardag een Disney beker van de action van 50 cent met vers fruit erin. Was een grote hit begreep ik.

Terug
Bovenaan