Traktatie leidster kdv

<p>Voor de traktatie van mijn zoontje ben ik op zoek naar inspiratie om te trakteren voor de leidsters / pmers, waaronder ook een man. En het moet ook coronaproef zijn, zelf iets bakken mag niet.</p><p>Dank alvast voor jullie tips!!</p><p> </p>
 
Leuk dat je daar aan denkt, ik werk op een kinderdagverblijf en echt 9 van de 10 ouders nemen alleen iets voor de kinderen mee en nooit voor de leidsters.

Ik zou niet te moeilijk doen. Een pak lekkere koek, een appeltaartje van de AH of een aardbeienschnitte van de bakker of een doosje chocolaatjes.... daar maak je iedereen toch blij mee!
 
Ik werk zelf op een kdv. En anders dan een collega van mij zegt hierboven nemen veel ouders ook wat mee voor de leidsters. Altijd iets zoets als chocola, taart of koek. Natuurlijk heel lekker, maar ook voor ons niet heel best. Daarom gooi ik het zelf over een andere boeg. Laatst een keer een cup a soup gegeven en een keer thee. Iets van douche spul, kaarsjes of maskertje staat nog een keer op de planning. Maar probeer wel echt buiten de zoetigheid te denken. Misschien heb je er wat aan
 
Ik werk ook op een kdv en krijg inderdaad ook echt vanalles, zelfs een keer een armbandje gekregen! Snoep en koek krijgen we vaak, maar iets van douche gel is net zo leuk. Gewoon doen wat je leuk vindt hoor. Voor mij gaat het om het gebaar, dat er ook aan de leidsters gedacht wordt vind ik super attent :)
 
Ik zorgde er met het aantal traktaties voor dat onze dochters de leidsters hetzelfde kon trakteren wat ook de kindjes kregen. Tenzij het echt een traktatie was voor (kleine) kinderen zoals bv Nijntje koekjes. Dan haalde ik iets aparts voor de leiding, maar dan gewoon een pak koeken, chocolaatjes of iets dergelijks.
 
Mijn zoontje is bijna jarig en ik geef zo'n doosje tony chocolony die ze kunnen delen. Daar zitten allemaal kleine chocolaatjes in. Zelf vind ik dat als leerkracht ook lekker. Ze kunnen er af en toe 1 nemen. Met kerst geef ik de leidsters persoonlijk een klein cadeautje met een lief persoonlijk kaartje eraan.
 
Terug
Bovenaan