traktatie op school

Ik moet nog wat voor de crèche bedenken. Met gesmolten witte chocolade of poedersuikerglazuur ga ik denk ik maar muisjes op een gebakje plakken. Ik weet nog niet wat.
- Kubusjes van cake
- Lange vingers
- Soesjes

Lange vingers lijken me het handigste.

Ik denk aan muffins met muisjes erop. Ligt beetje aan hoe ik me voel, want als papa iets moet maken zal het wel beschuit met muisjes worden, die de juffen zelf nog mogen smeren whahaha.

Liefs

ik denk dat ik bij jamin of een andere winkel van die snoep/spekmuisjes ga halen en dan leuk verpakken. strikkie dr aan enzo. kan je van te voren ook al klaar maken en geen smurrie in de keuken haha. ik weet uit ervaring, ben zelf leidster, dat een beshuit vaak teveel is en dat muisjes heel veel rommel geven. daarom doe ik het zo, voor mijn collegas ga ik nog wat lekkers bedenken.

liefs

wij hebben een kruikzakje getrakteert.
Super leuk
Van badstof een zakje maken met klein mentos rolletje erin en dichtbinden met blauw of roze lint + kaartje eraan met naam en datum.
Je hebt zo niet het probleem met allergien, maar je moet wel even je naaikunsten vertonen.
Je kunt het dus wel grotendeels van te voren klaarmaken .
Succes ermee!

Groetjes van een september mama

ik heb ook 2 kids op schoolen toen onze zoon geboren was hebben ze chocolaatjes mogen trakteren met blauw/witte spikkels erop....
heb deze gehaald bij de sligro

een groot succes!!!!!!!!

Terug
Bovenaan