Traktatie PSZ??

Hoi allemaal,

Ben vorige week bevallen van een gezonde zoon. Over anderhalve week begint de PSZ weer voor mijn oudste zoon.
Wie weet er een leuke traktatie?? Beschuit met muisjes word zo'n zooitje denk. En het hoeven ook geen dure cadeautjes te zijn (want wat ze tegenwoordig allemaal krijgen.......)

Bedankt alvast voor de tips.

Groetjes Brenda
 
Hoi Brenda,

Voor de verjaardag van mijn zoon had ik als traktatie een grabbelton gemaakt. Het voordeel is dat je het zo duur kan maken als je zelf wil. Ik had voor 4 euro een doos gekocht met  18 stuks tekenspul, verf, stiften e.d. en die had ik apart ingepakt en in een grabbelton gedaan en bij ieder cadeautje had ik een koekreepje gedaan. Van de leidsters had ik begrepen dat ze een erg leuke middag hadden gehad.

Groeten Mariska
 
Hoi,

Wij hebben wel gewoon beschuitjes gedaan voor onze dochters toen Tijn geboren werd (17 feb), erg leuk met al die kleintjes hoor,  maar wat ook erg leuk is: bellenblaas met een blauwe ballon!
Je kan al een bellenblaas krijgen voor 29 cent geloof ik en dan een zakje blauwe ballonnen. Ik zou dan een opgeblazen ballon aan zo'n bellenblaas knopen met een touwtje, erg speciaal voor de kids.

liefs lin
 
hoi hoi!

ik ben nieuw op deze site, dus ik ben denk ik n beetje laat met reageren
maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen!
Wat ook leuk is, is soepstengels voor de helft met boter besmeren en die in de muisjes dopen, dit is makkelijk vast te houden voor kleine peuterknuistjes.
Wat ik zelf heb gedaan, is kleine ronde toastjes met een opstaande rand gebruiken ipv beschuiten, deze zijn kleiner (dus ze breken niet zo snel) en de opstaande rand zorgt ervoor dat niet alle muisjes eraf vallen

veel liefs sofieke
 
Hoi,
Ook ik ben nieuw op de site en misschien ook te laat met mijn reactie, maar vooruit:
ik heb mijn dochtertje laten tracteren op van die kleine cakejes besmeerd met chocoladepasta en deze gedoopt in roze muisjes met een vlaggetje erop. Volgens de leidsters vonden de peutertjes het erg lekker.
Succes.
 
Hoi allemaal,

Bedankt voor de goede tips allemaal. a.s. dinsdag mag Bart trakteren op de PSZ en we gaan voor de lange vingers met muisjes en aan het eind van de morgen mag hij iedereen een ballon met een kaartje meegeven.

Zag trouwens ergens anders op deze site een goeie link staan, dacht zet hem hier ook even neer voor jullie:
www.party-kids.nl
Echt een aanrader!!

Groetjes en nogmaals bedankt,
Brenda
 
Terug
Bovenaan