Traktatie verlof

Hallo allemaal,

Aangezien ik volgende week plotseling vervroegd met verlof ga, zou ik graag nog trakteren op mijn werk, voor collega’s.
Heeft iemand nog leuke ideeën? Gezien deze tijd, het liefst iets voorverpakt.

Alvast bedankt ☺️
 
Ik had destijds een kwarktaart gemaakt met roze en blauwe muisjes erover. We wisten het geslacht van de baby niet!

Weet je of het een jongetje of meisje wordt? Een meisje is wat makkelijker, denk aan: tompoucen, roze koeken etc. Er is veeeeel meer roze te vinden dan blauw ;) Blauw voedsel bestaat bijna niet haha
 
Wij hebben toen ons zoontje 1 werd blauwe kwarktaarten gemaakt. Gewoon naturel kwarktaart genomen en daar een paar blauwe druppels kleurstof (bij de supermarkt) doorheen gedaan. Je kunt ook slagroom maken met blauwe kleurstof er doorheen. Echt supersimpel maar niet voorverpakt!
 
Als je op Google kijkt naar geboortetrakties vind je tegenwoordig veel voorverpakte dingen..
Je kan ook even zoeken op geboorte chocolade.. heb je meerdere soorten zoals chocolade flikken met (blauwe) muisjes, speentjes/flesjes/ beertjes etc. Die zou je dan zelf in van die zakjes kunnen doen.. meestal kan je die zakjes ook bij bestellen
 
Terug
Bovenaan