Traktatie voor leidsters kdv

Hoi Meiden,

Nou het onderwerp zegt het al, wat geven jullie de leidsters van het Kdv als jullie kleintjes trakteren???

De kleintjes krijgen iets geknutseld met als lekker een doosje rozijnen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Gr. Ilone

Hoi Ilone,

Marissa gaat niet naar het kdv dus kan je niet vertellen wat zij doet. Ik weet wel dat mijn zus voor de leidsters een grote doos Merci had. Wat ook erg leuk is, een mooie doorzichtige vaas kopen (niet zo duur bij Blokker) en deze vullen met mini's.
Succes en geniet van de verjaardag.

groetjes

Linda

Mijn kinderen gaan niet naar het kinderdagverblijf, maar de oudste wel naar de peuterspeelzaal en daar heeft hij met zijn 3e verjaardag gewoon hetzelfde als voor de kinderen aan de juffen getrakteerd.

gr. Saskia

Hoi,

misschien is het een leuk idee omin plaats van iets te eten een leuke pen of potlood voor elke leidster te geven met ee kaartje eraan waarop staat dat het voor de verjaardag van... is (sorry ik ben de naam even vergeten).

groetejs van marloes

Hoi,

Toen mijn dochter weg ging bij het KDV heb ik de leidsters (gezamelijk) een 'bladcadeau' cadeau gedaan. Dat kostte toen € 15. Daarmee konden ze zelf een leuk tijdschrift uitzoeken voor in de koffiekamer. Afhankelijk van het blad krijgen ze die dan 3 tot 7 keer. Ze vonden dat toen erg leuk. www.bladcadeau.nl

Bij de PSZ heb ik tot nu toe de leidsters een kinderboek cadeau gedaan. Ook dat vonden ze erg leuk. Volgens mij zitten ze niet altijd te wachten op lekkere dingen...

Groetjes, Karin

Hallo allemaal

Ik werk zelf al ruim 8 jaar in de kinderopvang en wij vinden het altijd zeer attent als mensen aan ons denken. De kinderen zelf vinden het ook heel leuk om iets aan de juf te geven.

Meestal krijgen we idd iets van chocolade of een taartje. Soms ook iets van een klein presentje zoals een mooie foto in een leuke lijst, een kaarsje of iets dergelijks.

Het is al heel leuk dat je er al aan denkt, want niet iedereen doet dat hoor...

Liefs Kirsten

Terug
Bovenaan