traktatie voor op kdv

Ik vroeg me af of iemand nog originele ideetjes heeft.
Als nr. 2 dadelijk geboren is, mag zoonlief natuurlijk trakteren op het KDV. Maar wat?
Als ik via Google ga zoeken, kom ik uit bij de standaard traktaties: soesjes met chocolade en muisjes etc.

Ik ben eigenlijk op zoek naar iets anders.

Iemand suggesties?

Hoi hoi,

hier in België krijgt iedereen suikerbonen bij de geboorte, ik weet niet hoe het in Nederland zit.
Wij hebben suikerbonen (glazen potjes -peper en zoutvaatjes-) voor de volwassenen en voor alle kindjes hebben wij ook suikerbonen en hier hangt een ballonnetje en gelukspopje aan... natuurlijk geen glas voor de kindjes. Heel leuk vind ik.
Mijn dochtertje gaat ook naar een onthaalmoeder en daar ga ik voor alle kindjes suikerbonen meegeven.

Nog een leuk ideetje is mss een washandje met daarin een kleinigheidje... In Reusel hebben ze leuke kleinigheidjes vind ik voor zulke gelegenheden.

Veel succes ermee!!

LIefs,
van ons

Kijk eens op geboortetraktatie.nl

Ik heb er in ieder geval wel inspiratie opgedaan voor de traktaties van mijn oudste kids op school straks.
Misschien ken je het al en vind je het allemaal niks, in dat geval heb ik verder geen tips voor je.

Mijn vriendin maakt traktaties voor deze gelegenheden, als je wilt kan ik je haar email adres sturen.
Het is allemaal te gaaf om op te noemen....

Haar site gaat pas over een tijdje in de lucht maar met de traktaties is ze al volop bezig en ze heeft al heel veel voorbeelden die ze je kan laten zien.
Hoeft echt niet zo duur te zijn hoor.

Groetjes Femke

Ik heb voor op de PSZ van mijn dochter luiertjes gemaakt.

Het luiertje heb ik gemaakt van een wit servetje, in een driehoek vouwen en dan de drie punten bij elkaar brengen en dichtnieten (als een ouderwetse luier). Over het nietje een kaartje met de naam van de baby in het roze en in de luier een kaartje met: Hoera! Eline heeft een zusje gekregen....in de luier zit  nog een doosje Smarties (maar je kan daarvoor kiezen wat je wilt).

Terug
Bovenaan