traktatie

Binnenkort is het zover, dan viert mijn zoontje zijn eerste verjaardag. Het is op het kdv dan gebruikelijk dat er getrakteerd wordt. De meeste ouders hebben hele originele en creatieve traktaties. Maar ik ben allesbehalve creatief en heb dan ook geen idee wat ik als traktatie zou kunnen geven. Heeft iemand misschien ideen of suggesties? Het gaat om de babygroep van 0 tot 2 jaar.
 
Hoi Beth, spannend hoor alweer bijna 1 jaar! Gaat hard he? Even over je vraag, ik werk zelf op een KDV groep van 0-2 jaar en mijn advies is houdt het zo simpel mogelijk. De meeste kinderen mogen toch nog niet alles hebben. Wij geven het advies Danoontjes of van die baby-koekjes. Als je iets anders wilt heb je vaak bij het kruidvat e.d van die kleine kinderboekjes, bellenblaas enz. Maar echt maak het niet te duur, is nergens voor nodig. Vraag ook even na bij de leiding of er kinderen zijn met allergieen of wat je wel of niet mag trakteren. Bij ons mag er nl geen snoep gegeven worden. In ieder geval een fijne verjaardag. Groetjes
 
Hoi Beth, wat ik laatst ontzettend leuk vond was een kadootje van twee badspeeltjes met een lintje erom heen.
Erg feestelijk en ook nog nuttig! Maar ..uh.. ik moet zelf ook nog wat verzinnen voor begin december ha ha!
 
HI,

Ons zoontje (6 mnd) kwam laatst thuis met een klein badboxbed boekje van nijntje erg leuk idee vond ik. Vnl ook omdat het uitdelen van eten erg lastig is op de babygroep aangezien ze allemaal iets anders mogen.
 
Hoi Beth
Ik ben toevallig aan het zoeken geweest voor mijn oudste zoontje die van de week 3 wordt.
Op www.party-kids.nl staan een heleboel leuke ideeen.
Hopelijk heb je er wat aan.
groetjes Renate
 
Jammer dat alles tegenwoordig zo duur moet zijn! Bv een nijntje boekje kost al gauw 3 a 4 euro!Als je wat meer te besteden heb is het inderdaad leuk om zo iets te geven! Je kunt het ook heel simpel houden door bv soepstengeltjes en daar een vlag van te maken! Inderdaad een babykoekje wat zien die kleintjes er nou van! Danootjes vinden volgens mij alle kinderen lekker! Stukjes fruit!

Groetjes Corine
 
vindt het ook te ver gaan om nijntje boekjes te gaan geven, een beetje overdreven, het moet wel leuk blijven. Danootje, babykoekjes en stukjes fruit is toch ook al lekker! Ik zou het niet tegek maken maar goed dat moet je zelf weten.
 
Ik dacht zelf ook aan zoiets als danoontjes of babykoekjes. Maar ik zoek een origineel idee om ze te verpakken zeg maar. Maar niet te ingewikkeld want ik ben helemaal niet handig.
 
Terug
Bovenaan