traktatie

hallo,

Onze dochter Lisa wordt in augustus een jaar. We willen een originele traktatie uitdelen op het kinderdagverblijf, heeft iemand leuke ideeen/tips??

groetjes
corina
 
Kan je iets duidelijker zijn in wat je wilt. Zoet of hartig, iets om te eten of een kadootje, iets voor op het kdv of iets om mee naar huis te nemen.

Groetjes joyce mama van Mara
 
Hoi,
Ik heb 12 jaar op een kdv gewerkt. 1 ding: geen snoep! Dus ook geen spekkies of taart. Ziet er allemaal erg leuk uit, maar zit boordevol suiker. Heel veel ouders hebben er moeite mee als ze dat binnen krijgen als ze nog klein zijn.ook is het vaak tegen de regels op een kdv en beland de tractatie regelrecht aan de kapstok zodat het me naar huis genomen kan worden omdat ouders zelf uit kunnen maken wat ze ermee doen.
Cadeautjes voor alle kinderen: overdreven en duur. Bij mijn laatste werkgever was ook daar een regel voro omdat de cadeautjes echt uit de hand liepen.
Kinderen zijn vaak al blij met een doosje rozijnen, blokjes worst of kaas of lekkere vruchten zoals aardbeien, meloen etc. (vaak worden die niet gegeven op kdv's ivm de kosten.)
je kunt het zo leuk maken als je zelf wil als je creatief bent. Voor ideeën kun je bv op google even zoeken met de terfwoorden traktatie en verjaardag. Ontzettend veel pagina's met veel ideeën. Hou wel in de gaten: voor wie maak je het? Echt waar, kinderen zijn al zo snel tevreden!
Veel pelzier en succes!
 
oja, vraag van te voren of er nog kinderen allergisch zijn. Misschien kun jezelf een alternatief zoeken voor dat kindje, en anders kunnen de leidsters er rekening mee houden dat ze ook voor dat kindje iets zpeciaals in huis hebben. Als ze nog heel klein zijn hebben ze dat niet door, maar als ze bv een jaar of 3 zijn wel.
 
Hoi, Doordat kindertjes rond die leeftijd tandjes hebben of krijgen had ik tandenborsteltjes gedaan,..ze vonden het heel erg leuk..
Vaak kan je in een guldenwinkel(zo heette dat voor de euro) hele leuke krijgen voor een leuk prijsje want je hebt er toch wel een aantal nodig
Groetjes Debby
 
Ik heb ooit een hele leuke traktatie gezien. Op een a5 kartonnetje hadden ze een clowntje getekent en in het midden waar de neus zat een gat gemaakt. In dat gat hadden ze dan een danoontje gedaan. Is heel gezond en erg leuk vond ik.
 
hallo, ik heb op een kinderdagverblijf gewerkt, wat vaak gedaan wordt is ingepakte rozijndoosjes met een ballon ( hebben ze iets op uittepakken, te spelen en te eten. ook kun je danoontjes leuk versieren.
succes en vast gefeliciteerd
 
Terug
Bovenaan