Traktatie?!

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen,

Hier een mama van 2 jongens: Mike (bijna 3) en Brian (8 wk).
Wil mijn vraag toch ook op dit forum plaatsen, want volgens mij zitten hier
een hoop creatieve dames.
Volgende maand is  Mike  jarig, dat wordt dus trakteren op de peuterspeelzaal.
Nu wil ik eigenlijk iets anders als een zakje met de"geijkte" vulling.
Heeft er iemand een orgineel idee?!

Alvast bedankt!

Groetjes Achnita

Hoi. Ik heb vorig jaar voor mijn zoontje luchtballonetjes gemaakt. Je het ballonnen nodig, plastic bekertjes en rietjes..
Ballonnen op blazen, aan de zijkant de rietjes plakken en die aan de onderkant bevestigen aan het plastic bekertje.. Je kunt er fruit indoen, snoepjes wat je wilt.. Heel simpel maar toch heel leuk!!
Je kunt ook van een komkommer een krokodil maken. Je haal aan de voorkant een stuk komkommer eruit zodat je zijn bek vormt. Van kaas of papier kun je tanden en poten maken. Met een cocktailprikkertje houd je zijn bek open. Je kunt er dan vanalles inprikken. Snoepjes op een stokje, of kaas en worst..
Op internet heb je ook heel veel sites waar je originele dingen van kunt halen. Gewoon ff googlen op kindertraktatie of zo..
Succes!
Gr. Anne-Marie
mama van Tim (2,5) en Jesse (van 12-7-07)

hallo,
hoedjes van danoontjes. als je een danoontje op de kop zet is het net een hoedje, je knipt een rondje met gat van papier die past precies om het danoontje heen, daar kun je vanalles opzetten bv. hiep hoera er is er een jarig, etc.

een lieveheersbeestje op een blad. je knipt een groen boomblaadje daar plak je een doosje rozijntje o.i.d. en daar bovenop plak je een lieveheerstbeestje van papier.

een slinger die het ook echt doet. knijp tussen een wasknijper verschillende lange crepepapier slingers. boven op de wasknijper plak je een doosje met vulling. als je het doosje met lekkernij er af haalt houd je een slinger over. je gooit de wasknijper weg en de slinger vliegt mooi door de leeg en komt prachtig neer, succes verzekerd.

groetjes knof

hallo,
de slinger vliegt mooi door de lucht moet het natuurlijk wezen
groetjes knof

Ik heb een keer muizen van eierkoeken gemaakt voor op de psz en dat was erg goed bevallen. Ook niet veel werk, maar wel erg leuk;

Succes
Sil

Terug
Bovenaan