Traktatie??

A

Anoniem

Guest
Zarah wordt 21 april 1 jaar, en ik wil graag trakteren op het kdv. Máár... wat voor traktatie?? Het moet iets gezonds zijn, of tenminste niet ongezond. En feestelijk verpakt. Hebben jullie leuke ideetjes??

heyhey

ik vind het persoonlijk heel leuk (en gezond)
om van die sateprikkers met vlaggetjes, of andere versiersels (of zelf iets erop plakken zoals bv een foto van je kleine) en dan een stukje kaas, stukje konkommer en een stukje worst er op te prikken.

simpel,leuk en gezond.

liefs, do

oh ja:
als je alle prikkers hebt gemaakt, kan je die in een halve meloen steken.
(over de meloen zilverfolie doen)
zo ziet het er heel leuk uit.
en met trakteren kunnen de kindjes er 1 uit pakken

liefs

Hoi,

Dit was Myrthe dr traktatie voor kdv.  De bellenblaas is €0,30 bij de Zeeman. Dan muizentrapjes maken. Bovenop een doosje rozijntjes met daarop een foto van Myrthe en op de achterkant Hoera Myrthe 1 jaar!
Hier geven veel kinderen zakjes chips en aangezien er ook kinderen onder de 1 jaar zitten, vind ik dit geen geschikte traktatie.
Dit kwam meer in de buurt hihi.

Liefs Reneke

Bedankt voor jullie ideeën!
Reneke: vreemd dat ze chips trakteren op jouw kdv? Dat mag bij ons niet eens, het moeten gezonde traktaties zijn. Wat ik ook wel goed vind, aangezien er inderdaad ook hele kleine kinderen tussen zitten.

Hoi,
Ik 'zit' ook op het forum zomer 2006 en daar had laatst een mama een leuk idee.
Een zelfgemaakte muziekcd met daarop liedjes die onze kleintjes nu leuk vinden... daarbij zou je nog een klein gezond koekje of rozijntjes o.i.d. kunnen meegeven.
Ik vond het een leuk idee!
Groetjes, Noor

Hoi!

Ik heb op tv een keer een programma gezien dat ook over traktaties.
Ze deden van die vingerpoppetjes om een lange vinger heen dat zag er erg leuk uit.
Volgens mij kun die vingerpoppetjes kopen bij de Ikea heel goedkoop.

Liefs Zonnetje

Toen Eva  1 jaar werd heeft zij op kleine knuffeltjes, gekocht bij Ikea, getrakteerd.

Eva zit op een babygroep en ik heb gezocht naar een traktatie waar kindjes van alle leeftijden iets aan hebben.

Badspeeltjes  zijn bij ons kdv  ook populair om op te trakteren, ook leuk voor alle leeftijden.

Groetjes Marieke

Terug
Bovenaan