traktatie's op KDV en wat voor de leidsters?

Hi, ik doe "altijd" 2 van die kleine appeltaartjes van de AH. Die van mij gaan op wo en do. Dus een taartje per team. Ben ook benieuwd wat de andere doen.

Dit jaar ga ik Thomas de trein figuurtjes maken, vorig jaar had ik Bumba's met een kleurboekje, rozijntjes en twee snoepjes. Dit jaar weet ik nog niet wat ik erin ga stoppen. En voor de leidsters koop ik een doos Merci...kunnen ze er allemaal van genieten!

Gr. Angel

Bij ons op het kinderdagverblijf trakteren de kids allemaal hetzelfde. Dit wordt verzorgd vanuit het kinderdagverblijf, omdat ouders er een steeds groter vertoon van gingen maken. Echt opboksen tegen elkaar.

Verder draait een verjaardag dan te veel om de traktatie en te weinig om het feestje en het kind zelf en zo blijft alles voor iedereen gelijk.

Voor de leidsters mogen de ouders zelf weten wat ze doen, maar het hoeft niet.

@ tiniedice: Wat een superslimme oplossing zeg!!!

Ik krijg het vaak al warm als ik al die super inelkaar geknutselde traktaties zie. Heb ik namelijk helemaal geen tijd en helemaal geen zin in.

Oja, op school doe ik voor de meesters en juffen een doos merci. En mijn oudste is midden in de zomer jarig, dus bij mooi weer trakteert hij vaak waterijsjes.

Terug
Bovenaan