traktaties

Het duurt nog wel even maar over 5 weken wordt onze kleine meid 1 jaar. Wat is dat eerste jaar hart gegaan zeg. Op het KDV waar ze zit is het gebruikelijk om met verjaardagen te trakteren. Nu ben ik op zoek naar leuke ideeen voor een traktatie die voor alle leeftijden leuk is. Op internet heb ik even gezocht maar kon zo snel niets vinden. Wie weet er leuke sites waar ik leuke ideeen kan op doen.

Ben nog wel wat vroeg maar ik ben niet zo'n creatief persoon en wil er graag wat leuks van maken. Het is tenslotte haar eerste verjaardag.

Groetjes Astrid
mama van Anouk

Hoi,
Alvast gefeliciteerd met je dochter, "wat vliegt die tijd he".
Toen onze zoon 1 jaar werd hebben we getrakteerd op een bellenblaas. Bij de zeeman o.i.d. kost dat niet zo veel. We hebben er een kaartje aangedaan met een foto van hem en een tekst van "hoera, 1 jaar" erbij. Een baby vindt het leuk om er naar te kijken en voor de dreumessen leuk om te proberen. Bij ons op het KDV werd ook veel op piep-beestjes voor in bad getrakteerd. Maar je kan ook een doosje rozijntjes leuk inpakken.
Alvast een fijne verjaardag!

Hoi,

Toen mijn zoon 1 werd heeft hij getrakteerd op soepstengels met een vingerpoppetje erop.   (bij ikea) Het was een groot succes. Ik had ook nog een bakje smeerkaas meegegeven, zodat de oudere kinderen hun stengel even in de kaas konden dopen.

Simpel, maar lekker en ook nog gezond.

Willemijn mv Xander

Hoi,

Mijn zoontje trakteert vandaag omdat hij 1 wordt.  Ik heb  bananenmannetjes gemaakt, uitgedost als voetballers. Er is tenslotte bijna een wk aan de gang  

Je maakt ze  van een wc rol. Gekleurd papier  erom plakken en armpjes  eraan.
Tussen de armpjes heb ik een doosje rozijnen geplakt. Die ook met plakband aan de wc rol gemaakt. Daarop  van papier een  trofee/overwinningsbeker geplakt met daarop een tekstje geschreven. In de wc rol steek je de banaan en ik  heb er met watervaste stift een gezichtje op getekend. Dat lekt niet door de schil heen, dat heb ik getest.

Ik heb een ochtendje aan 10 stuks gewerkt. Als je een foto wilt, mail me dan even!

Groetjes,
Renske

alvast gefeliciteerd met jullie eertse verjaardag. kijk eens via www.google.nl daar is veel te vinden op trefwoorden traktatie kinderen, verjaardag, uitdelen traktatie en meer van dit soort woorden weet zeker dat er leuke sites kunt vinden.
 veel succes

Terug
Bovenaan