Trakteertips

Hebben jullie  tips voor een leuke traktatie op de creche? Mijn dochter Vera wordt over 2 weken 1 en dan willen wij graag trakteren op de creche .
De groep waar zij zit heeft de leeftijd van 0 tot 2 jaar.

Bedankt alvast
Groetjes Mireille
 
Hoi,

Stan is afgelopen zondag 1 jaar geworden en ik vond het ook moeilijk om een traktatie te bedenken. Hij zit in een verticale groep van 0 tot bijna 4 jaar. Dus ook zeer divers.
Hij heeft een paar keer een piep-beestje (bijv. bad-eendje) gekregen en kinderkoekjes. Er zat dan een kaartje aan van wie hij het heeft gekregen, maar omdat hij maar 1 dag per week naar het KDV gaat weet ik echt niet wie dat nou precies is. En trouwens Coen brengt en haalt.
Ik heb voor ieder kind een bellenblaas gekocht en daar een kaartje aangedaan met een foto van Stan met "hiepderde piep hoera, Stan 1 jaar". Voor de leidsters iets lekkers voor bij de koffie/thee.
Op de pagina van keukenkikker.nl vind je ook leuke traktatie-sugesties.
Veel succes met de voorbereidingen en alvast gefeliciteerd met Vera.
(Wat gaat zo'n eerste jaar snel hè!)

Groetjes,
Marieke
 
Wat het ook erg goed doet is een rol doorzichtige folie kopen bij de v&d, staan gewoon bij het pakpapier en van dat gekleurde cadeaulint. Je pakt dan bijv. nijntjeskoekjes of doosjes rozijnen of iets dergelijks of een speeltje in in het doorzichtige folie, aan de bovenkant vastbinden/samenbinden met 2 of 3 kleuren cadeaulint en het ziet er prachtig uit. Het resultaat is heel feestelijk. Ook gezellig om samen met je man een hele avond aan tafel te zitten voor het strikken van die dingen ;-)
 
Terug
Bovenaan