Trakteren 1e verjaardag op creche

A

Anoniem

Guest
Het duurt nog wel 2 maanden, maar ik ben nu al aan het bedenken wat ik zou kunnen gaan trakteren op de creche ivm zijn 1e verjaardag!!
Hebben jullie misschien ideetjes?
Ik kreeg een brief mee naar huis van de creche waarin stond dat er soms enorm grote dingen worden getrakteerd, er sond alleen niet bij wat.
Ik wil het dus zowiezo bij iets kleins houden.

Groetjes van Bloem

Er zijn hele leuke sites met ideeën voor traktaties, gewoon even googelen.
Wat ik zelf altijd wel leuk vind, is van een doosje rozijntjes een vlieger maken. Of de overbekende muizen van eierkoeken.

Danoontjes of een bambix-koekje doen het ook altijd wel goed. Het gaat maar om het idee, ze beseffen het zelf helemaal nog niet.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel altijd een heel pakket van maak, maar ik vind dit gewoon erg leuk om te doen.
Succes
Sil

Toen mijn dochter 1 jaar werd heb ik getrakteerd op danoontjes en mini-boekjes (beetje leuk ingepakt).
Zoiets was ik ook van plan als Floris 1 jaar wordt.
Floris zit trouwens op een babygroep (van 0-2 jaar). Ik kan me voorstellen dat je ook wat anders wil trakteren als ze op een groep zitten waar ook oudere kinderen zitten. Maar volgens mij vinden de meeste kinderen een danoontje wel lekker (mijn kinderen in ieder geval wel).

Groetjes Femke

Bij ons duurt het ook nog 2 maanden,maar ik koop gewoon wat cake een paar bussen slagroom en verschillende soorten en kleuren gebaksversiering en dan kunnen ze er ook zelf wat mee doen!
Ik heb dit gedaan toen Iris van de ene creche naar de andere ging als afscheidsfeestje.(heeft hier zelf niks van meegekregen was toen 6 maanden).
Maar dat was erg in de smaak gevallen bij de kids EN de leidsters.

Groetjes cindy

Terug
Bovenaan