trakteren op de creche

Hoi Dames,

Ik weet het is al een keertje besproken, maar ik kan het zo 1, 2, 3 niet terug vinden, maar heeft iemand een idee wat ik Jesse kan laten trakteren op de creche? Want over een maand wordt hij alweer 2 jaar.

Ik vind het niet erg om iets in elkaar te knutselen, alleen zijn mijn ideeen niet zo geweldig, want ik kom niet verder dan een mandarijn aankleden als indiaan.....en mijn zoon lust die niet eens, dus dat houdt ook op!

Dus als jullie leuke ideeen hebben dan hoor ik het graag!!

Groetjes
Angel

Hoi Angel,

Ik zit eigenlijk op het zomer 2008 forum, maar wilde wel graag reageren.
Je kan een lange prikker pakken, en daar wat kaas, augurk, cervelaat etc aan rijgen.
En die prikkers dan insteken in een halve watermeloen, of in zo'n piepschuimbollen.
Ziet er erg leuk uit...
Misschien heb je hier iets aan!

Veel suc6, en alvast gefeliciteerd!!!

Liefs Fabiënne

Hai hai!!
Ik heb een keer stage gelopen op een kinderdagverblijf
en toen ik weg ging heb ik op bellenblazen getrakteerd
ik had op de dop een bloem van papier geplakt dus dat het
zeg maar de bellenblaas de steel vd bloem was ik had er
natuurlijk ook iets lekkers bij gedaan maar kan zo niet meer
op komen wat het was!!
Succes ermee!!

Groetjes Samiera

Ik weet niet wat voor groep het is, of er bijv. ook babietjes bijzitten? Vorig jaar heeft Eline op badeendjes getrakteerd. Omdat zij ook op een babygroep van 0-2 zit, vond ik iets om te eten niet echt geschikt.
Wat ook heel leuk is, is een plastic cadeautasje met iets erin. Vooral dat tasje scoort erg bij die kinderen. Eline heeft het ook als traktatie gekregen en loopt nu de hele dag met dat tasje rond. Oja, de inhoud was een klein knuffeltje en nijntje koekjes.

Ik heb vorig jaar getrakteerd op,vishengeltjes,

Je pakt een soepstengel, daar om heen doe je een dropveter en aan het einde doe je een spekje ofzo.
Je kan ook op muffins trakteren die de kids zelf moeten versieren of al versiert zijn.
Er is een site met kindertraktaties moet je daar maar eens op kijken.

Of je doet het heel gezond, met prikkers met fruit, alleen moet je deze s'ochtends al maken.

Succes, hoor ik nog wat je gaat doen.

Groetjes Linda

Ken je de uitdeelboekjes van Dikkie Dik? 16 boekjes voor 14,95 bij Bol.com. Erg leuk zijn ze! Doe je ze samen met een doosje rozijntjes in een doorzichtig zakje, lintje eromheen en klaar is klara!

gr.Ing
ps bij winkels als de action kun je allerlei zeer betaalbare uitdeeldingetjes vinden zoals kokertjes met potloodjes. Op Hema.nl hebben ze zelfs een onderdeel uitdeelcadeautjes.

gr.Ing

Is een mini krentebol in een zakdoekje of servet iets voor je?
Weet even niet welke supermarkt de mini krentebollen verkoopt maar daar is wel uit te komen denk ik...
En bij Zeeman of Wibra hebben ze wel van die kleine zakdoekjes... Lintje erom en klaar!

Succes!

Terug
Bovenaan