trakteren peuterspeelzaal

Hoi,
dit jaar zal mijn zoontje voor het eerst moeten trakteren op de peuterspeelzaal. Heeft iemand misschien leuke tips voor mij?? Alvast bedankt.
Groetjes
 
Hallo,

Ik ben niet zo'n crea-type, dus iets maken zit er bij mij niet in. Wat mijn kleintje getrakteerd heeft toen hij  1 werd op het KDV was een zakje van Nijntje met een mini-croissantje en een roltoeter + ballon allebei van Nijntje.
Bij zijn 2e verjaardag trakteerde hij op een boekje van Dikkie Dik. Er is een uitgave van +/- 12 boekjes in een set. Teruggerekend is het net zoveel als een snoeptraktatie met een ballon en toeter in een zakje. Was heel geslaagd. Zelfs de leidsters wilde wel zo'n boekje ipv een koek.
Toen hij 3 werd trakteerde hij kleine eierkoekjes in een zakje van Jip&Janneke met een masker (in een zakje van 6 bij de Hema met hondekopje, giraf, krokodil) en een ballon van J&J.
Succes
 
Hallo,

Toen mijn zoontje 3 werd hebben wij pakjes drinken getrakteerd. Deze ingepakt met aluminiumfolie en een tekeningetje van bob de bouwer er voor op geplakt. 3 kleurpotloodjes erbij en klaar........deze heb ik van internet gehaald, van www.party-kids.nl   Hier staan nog wel veel meer leuke dingen op. Wat ook heel leuk is een ijscokoekje en daar 3of 4 schuimpjes in en dan in pakken in doorzichtig folie en het ziet er heel leuk uit. Nog 1 idee: zo'n pakje cheezdippers (bij de aldi ook smaken met chocolade dip) inpakken in gekleurd papier, dan aan een sateprikker driehoekjes maken van papier en dan deze in de cheezdippers prikken, heb je een leuk bootje.
Zo.....ik hoop dat je hier wat mee kunt, maar je kunt nog altijd verder snuffelen op internet, want als je onder een zoekprogramma kindertraktaties intypt, dan krijg je nog wel veel meer sites.

Veel succes met het geknutsel!!!
Groetjes Renate
 
Stickertjes doen het ook altijd goed! Samen met een toetertje en een paar snoepjes, ofzo. Bij Zeeman hebben ze leuke kleine zakjes voor weinig.

Fijne verjaardag!
 
Hallo.

Mag ik heel eerlijk zijn en zeggen dat ik vind dat jullie zo dubbel tracteren? En iets te eten of drinken èn iets blijvends als een toeter of kleurtjes.
Is dat nou echt nodig?
Mijn zoontje kreeg toen hij 1,5 was ook eens een tractatie mee naar huis met een bellenblaas (misschien ook een leuk cadeau?) en 10 grote snoepen en een ballon.
De jarige Jet werd 2!!
Ik vind één dingetje gewoon genoeg, het hek is van de dam op den duur.

Kijk, als je kindje de peuterspeelzaal of kdv verlaat kan het weer iets anders zijn.

Zelf heeft ons zoontje op de volgende dingen wel eens getracteerd:
* kleine zakjes gummybeertjes van haribo
* slagroomsoesjes
* minicakejes (lidl), gesmolten witte chocolade erop en hagelslag
* een grote berencake versierd met snoep, die op  kdv bij  het drinken werd     aangesneden  

groetjes Mosy
 
Hallo allemaal,
bedankt voor jullie reacties. Ik ben inderdaad even op de site geweest van partykids en daar staan ook hele leuke dingen. Nogmaals bedankt en veel plezier met jullie kids.
Groetjes..
 
HOi, ik ben Vanessa 23 jaar en moeder van Jannick 24-10-2003 en Matthias 06-02-2005.
wat ook leuk is om op te trakteren is bijvoorbeeld doosjes met snoep waar je een vis van hebt gemaakt met een haakje er aan.
Met bijvoorbeeld papieren vissen erop geplakt. je zorgt dat je 1 hengstok hebt met een haak en dat de vistraktaties op bijvoorbeeld een versierd dienblad of in een mand liggen die eruit ziet als water. Zo kunnen de kinderen om de beurt hun traktatie eruit vissen.

Groetjes Vanessa
 
Terug
Bovenaan