trakteren?????????

hallo,

ik heb een vraagje....mijn zoontje moet voor het eerst trakteren op het kdv (verleden jaar zat hij er nog niet op), maar moet ik de leidsters ook wat geven en zo ja is het dan dezelfde raktatie als voor de kinderen of iets anders...????

hey hallo,
Tja tis wel leuk om de leidsters ook wat te geven, maar sorry dat ik t zeg... een doosje merci is niet echt origineel hoor, (tuurlijk mag je gegeven  paard niet in de bek kijken...)(werk zelf ook in de kinderopvang)

Jelte heeft zelf hoedjes met popcorn getrakteerd, en zn leidsters een reep chocolade(met eigengemaakte wikkel) en nog een eigengemaakte cake (voor in de pauzeruimte, voor alle leidsters).
Zal zo ff foto's plaatsen van zn verjaardag en ook van zn traktatie.
Leuke site is nog www.party-kids.nl.

Succes,
gr. Saskia.

Hoi,

Bij ons op het kdv is de wens om 'gezonde' traktaties te doen. Vorig  jaar hebben wij minikrentenbollen gedaan en ik heb er een prikkertje met een bakkershoofdje opgemaakt en ik heb er een fluitje bij gedaan. Dit idee had ik uit een traktatieboekje.
Voor de leidsters  heb ik niets anders gedaan. Ik heb er helemaal niet over nagedacht eigenlijk.  Als de leidsters jarig zijn dan geef ik meestal merci ofzo  (dan maar niet origineel)

Groetjes mim

hey Sas,
zie nu pas dat jij de leidsters een merci geeft haha..
kan ik tegen jou wel zeggen toch dat t niet origineel is? Maar tuurlijk wel altijd lekker!
Weet jij al wat je gaat trakteren met de verjaardag van Rik?
Gr. Sas.

quote: sasjeroen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2009 09:38:53'));

hey Sas,
zie nu pas dat jij de leidsters een merci geeft haha..
kan ik tegen jou wel zeggen toch dat t niet origineel is? Maar tuurlijk wel altijd lekker!
Weet jij al wat je gaat trakteren met de verjaardag van Rik?
Gr. Sas.

Hey hoi!

Nou ik kan het hebben hoor....
Enne.........je hebt ook gelijk hahaha niet erg origineel!
Nou hoef ik niet te tracteren, want Rik gaat naar de oppas en oma's. Misschien dat ik daar wel wat lekkers voor haal en dan voor zijn nichtjes die er zijn...
Maarja dat krijgen ze ook weer als ie jarig is..Misschien een leuk extra kadootje voor de oma's! Iets wat we zelf gaan maken!

Voor Rik op zijn verjaardag heb ik als de kindjes weggaan zakjes met een brandweerauto erop (dit is het thema dit jaar) en dat vul ik met een klein kadootje en wat lekkers!

Liefs Saskia

Vorig jaar heeft Eline badeendjes getrakteerd. De juffies kregen ook gewoon een badeend. Ik weet nog niet wat ik dit jaar ga doen, is pas eind augustus. Ik doe nog wat ideeen op!!

Terug
Bovenaan