Trampoline

<p>Hallo mede ouders.</p><p>Onze dochter is nu 3 jaar en we willen haar graag een trampoline geven. Nu willen we er wel 1 waar ze lange tijd mee kan doen (5jaar minstens) en waar ook haar kleine zusje en broertje straks bij op kunnen. En misschien in de toekomst vriendinnetjes/vriendjes. Hebben jullie een tip voor een goede trampoline? We zoeken er 1 met net trapje mag en een prijsklasse van maximaal €350.</p><p>Wie heeft de gouden tip.</p><p>Groet</p>
 
Wij hebben voor onze zoon van 2,5 deze trampoline gekocht inclusief net en trapje. Het is een veilig en fijne trampoline. We hebben hem nu op de poten staan, maar gaan hem nog wel ingraven. 


https://www.trampolinexl.nl/salta/all-in-153x214-black-met-veiligheidsnet-p-491573522.html
 
Oeh, wij hebben een trampoline die je in de grond ingraaft en die dus gelijk ligt met het gazon. Ideaal, want kinderen rennen af en aan en lopen zo nergens tegen aan, vallen nergens van af, en juist voor verschillende leeftijden heel fijn en veilig. En het ziet er ook heel fraai uit in je tuin. Merk is Capital Play, ze hebben verschillende groottes en vormen (wij hebben een ronde). Je kunt zelf ingraven, is flinke klus weten we uit ervaring ;-) maar kun je ook laten doen. Is wel stuk hoger bedrag dan 350 ben ik bang... maar ik vind het het absoluut waard.
 
 
Ik raad een rechthoekige trampoline aan voor meer kinderen omdat kinderen minder snel tegen elkaar aan botsen doordat de veren niet allemaal precies naar het midden lopen.
Wat Reintje zegt klopt ook, een flat ground (gelijk aan gazon, in ground iets boven het gazon) is het geld echt meer dan waard omdat ze er tot de middelbare school plezier van hebben en het veel veiliger is. Ook laten ingraven is een goede tip want het is echt veel meer werk dan je je kunt bedenken. Wij hebben de Exit Suprème die zeker 10 jaar mee zou moeten gaan want we willen niet nog een keer zo'n ding plaatsen :)
Succes met kiezen!
 
Terug
Bovenaan