trampoline

wij zitten erover te denken om een trampoline aan te schaffen.... het liefste een waar we zelf ook op kunnen meespringen. Wie heeft er een tip over hoe groot, welk merk en waar het beste aan te schaffen????

liefs

Esther, mama van Rêve en Leyla

Hoi,

Wij hebben geen trampoline, maar ik vind het zelf idd ook errug leuk!
Als wij er een zouden aanschaffen dan wel mét veiligheidsnet er omheen, want er gebeuren best veel ongelukken mee.
En je zou moeten letten op hoeveel gewicht hij kan hebben (volgens mij vaak 100 kg).

Veel springplezier!
Ellen mv Julian

vrienden van ons hebben de trampoline (3meter breed) ook ingegraven, gras eromheen aangelegd en springen maar, werkt perfect.
Wij hebben een kleine trampoline staan, niet hoog dus daar springt / zit ze vaak alleen wel op. Een grote trampoline zou ik ook ingraven (als ik de ruimte had!)

Lisenka mv Tessa

Hoi Esther,

Een tip om eens te bekijken:

www.webgigant.eu

Daar kun je naast heel veel speelgoed ook trampolines bestellen.
Wij hebben al diverse keren playmobil besteld en de service is echt heel goed.
Er staan ook veel lovende woorden in het gastenboek.
Neem maar eens een kijkje, misschien kun je daar een trampoline kopen/ bestellen en andere assesoires.

Succes!

Bij ons is de trampoline een ware hit! Iedere dag meot er op gesprongen worden, door Tess, maar ook door iedere volwassen (met uitzondering van opa). En iedere dag gaat het beter, mevrouw klimt er zelf op en af is al helemaal geen probleem. Wij hebben hem niet ingeraven, wilde we wel, maar de klei is hier zo hard dat het nu even niet te doen is. Dus misschien in het najaar met meer regen dat het wel gaat lukken.

Deze heeft een diameter van 3m, nu nog geschikt, kan ongeveer 100kg dragen, je hebt ze ook voor meer kilo's. Als ze groter wordt moet ze wel een nieuwe, want deze is niet zo hoog.

Nog ff 2 foto's om mijn kleine springertje to showen.

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan