Trampoline

Sinds kort gaat Isabelle iedere dag even bij de buren op de trampoline. Ze vindt het helemaal geweldig! Zo leuk om dat lachende gezichtje te zien. Nu vragen wij ons af of we een trampoline aan kunnen schaffen voor Isabelle. Ik herinner met wel verhalen toen ze net populair werden, dat het slecht is voor de hersenen van jonge kinderen omdat ze teveel schudden... Zijn er al kinderen van twee die dagelijks op de trampoline springen onder ons? Of zijn er ook ouders die bewust nog niet zo'n ding aanschaffen?

Groetjes Babybelle

ik zou zeggen... lekker bij de buren laten springen! haha..

Zou zelf niet een trampoline kopen, vindt t eng en hoef zon ding ook niet nog eens in de tuin... zandbak, glijbaan, fietsjes enz vind ik genoeg.

Maar wel schattig om te zien dat ze het zo leuk vindt hé?
Wb of t goed of slecht is voor kinderen zou ik niet weten. Ben dr ook wel benieuwd naar eigenlijk.

Groetjes Saskia. (mv Jelte)

Bram heeft op zijn 2e verjaardag een trampoline gekregen, we hebben hem in de grond gegraven en hij vindt het helemaal geweldig!
hij springt echt niet alle dagen hoor maar zodra hij buiten spelt loopt hij er een paar keer overheen en hij vindt het geweldig om er op te gaan liggen........ en natuurlijk helemaal het einde als iemand anders springt en hij lekker kan liggen blijven
op onze trampoline kan een gewicht van 150 kilo op dus iedereen kan erop.........en heb er echt geen spijt van dat we het ekocht hebben, want wat is er nou mooier om je kindje helemaal te zien genieten als ze buiten spelen.....

liefs ilona

Hoi hoi,

Sven heeft zelf ook geen trampoline maar als we ergens zijn waar er eentje is, vindt hij het heel leuk.
De buren hebben er ook eentje en ons jongste buurjongetje (net zo oud als Sven) springt daar ook op. Ik kan niet zeggen dat dat nadelige gevolgen heeft voor hem dus wat die hersentjes betreft denk ik dat dat wel mee zal vallen.
Ikzelf hoef er ook nog geen. Dan moet ik Sven helemaal in de gaten blijven houden. Nu kan ik hem nog enigszins onbezorgd de tuin insturen.
Daarnaast heb ik ook zoiets van: nu vindt hij het kei leuk als hij ergens is om erop te springen. Als we er zelf eentje hebben, is het speciale er wel snel vanaf.
Hij hoeft van mij ook niet alles te krijgen wat hij leuk vindt. Dan zou het huis wel heel snel volstaan.... haha!

Groetjes,
Maike

Ook Eline vind een spingkussen / trampoline heel erg leuk, maar ik ga niet zon ding aanschaffen. Wij hebben maar een hele kleine tuin, dus tja, er staat nu al een glijbaan, speelhuisje, zandbak, en bij mooi weer een badje. Vol = vol.....

Vergeet weer wat. Ik wilde dus nog zeggen, als je de ruimte er voor hebt, gewoon lekker doen hoor. maar ik geef de andere moeders ook wel gelijk dat je het dan wel heel goed in de gaten moet houden, dus dan misschien beter bij de buren.

Terug
Bovenaan