tranen met tuiten

AHHHHHH wat ben ik geschrokken... zo erg dat ik tranen met tuiten heb gehuild en ik niet alleenn.

Jorn heeft een hele mooie loopstoel, waar ie dus nu niet meer in komt. je raad het al meneer is gevallen.

Vanuit de keuken naar de bijkeuken is een flinke afstap. jorn was in zijn loopstoel aan het spelen en was in de keuken.. ik heb daar altijd de deur dicht, maar nu net niet. dus ik hoorde hem lachen.. en riep waar ben je??? zo loop ik naar de keuken en op het moment dat ik de keuken binnenstap, valt meneer met zijn loopstoel voorover op de kop. alle 4 tandjes door de lip. schreeuwen van de schrik en dikke tranen... ik baal er zo van dat ik niet optijd was om hem tegen te houden...
zelf schrok ik zo dat ik ook in huilen uitbarste!

Gelukkig mankeert hem verder niks voor zover ik kan zien... nekje draait ie nog goed, is helder en allert....

iohh ik tril nog....

@anna,
je kunt niet alle ongevallen voorkomen. enige wat je kunt doen is zorgen dat die deur dicht is en nu echt elke keer controleren van is die wel dicht?
het is voor jezelf niet slim om hem die loopstoel te ontnemen.

Och meis toch wat is dat schrikken zeg poeh hee..... Snap dat je zelf ook tranen hebt gelaten.
Ik snap je eerste reactie over de loopstoel laat het eerst allemaal maar ff zakken en betijen...
Voel je niet schuldig is gewoon dikke pech geweest.

Och arm! Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent! (en Jorn ook!). Ja wat zal ik zeggen: Shit happens! Morgen gewoon je mannetje weer lekker in de loopstoel en zorgen dat de deur dicht zit, dan kan er niks fout gaan toch??
Liefz Esz

zo dat was zeker schrikken, gelukkig is er niets ernstigs gebeurt, zou idd zijn loopstoel niet gelijk afnemen want ze vinden het vaak zo leuk maar gewoon controleen dat het dicht is, had ook kruipend kunnen gebeuren, maar ooh wat zielig voor hem maar ook voor jou.

lijkt wel de week van de ongelukjes bij ons allen

Terug
Bovenaan