tranen van de pijn.

hallo dames,
ik heb sinds 3 dagen echt ondragelijke pijn aan mijn ribben.
heel de ruimte bij mijn ribben is ook dik en gezwollen. zit de hele dag met koel element erop.
dat helpt wel maar mag natuurlijk niet te veel. warmte helpt me niet.
kan ons meisje mijn ribben hebben kapot geschopt?
dat ik er een gebroken heb?
wat kan ik hier tegen doen want foto's ervan laten maken kan nu natuurlijk niet?

Kan zijn dat je een gekneusde rib hebt. Dat doet heel veel pijn. En dat kunnen babies doen :-s

Sterkte ermee en ik hoop dat de pijn snel weggaat. Anders even langs de vk of ha gaan?

Je breekt gelukkig niet zomaar een rib. En daar kunnen ze sowieso niets aan doen. Gekneusd zal eerder het geval zijn, maar zeker zo pijnlijk. Helaas niet veel aan te doen maar zou wel even langs huisarts of vk gaan. Je kunt paracetamol nemen. En als een koelelement helpt, gewoon doen. Als je het maar niet direct op je huid doet. Washandje erom of op je kleren kan het echt geen kwaad.

Heel veel sterkte ermee!

Hoi,
Ik had bij de nu nog jongste ook gekneusde ribben, zoveel pijn die laatste weken en maar trappen ertegen!!
Het is echt ontzettend vervelend maar je kunt er idd niks aan doen, geloof me als de kleine er is, trekt de pijn ook heel snel weer weg!
Liefs MJ

hoi,

Ben je voor de zekerheid wel even naar de HA gegaan? Jij had laatst toch ook veel last van spierpijn? Misschien is het toch verstandig om het even te laten bekijken. Kneuzingen van getrap klinkt logisch maar ik denk ook wel dat wij nu al snel iets koppelen aan de zwangerschap terwijl we ook natuurlijk ook andere dingen kunnen krijgen die niks te maken hebben met de zwangerschap.

Sterkte Judith

Hey Kelly, je kunt best toch even vragen dat ze ernaar kijken. Volgens mij kunnen ze met een echo ook wel jouw ribben zien! (Precies net zoals ze ook naar de kindje kijken.) Daar is niet perse rontgen voor nodig dacht ik; je ribben zijn immers aan de oppervlakte! Als je zoveel pijn hebt zou ik het zeker vragen hoor..

heb net de verloskundige gebeld.
omdat ik de kleine ook veel minder voelde.
gaan dalijk hartje luisteren en even naar mijn ribben kijken.
hopelijk gaat alles goed! vind t best wel eng. heb mijn hele zwangerschap nog niet hoevel bellen

Terug
Bovenaan