tranen van geluk

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden....

IK BEN ZWANGER!!!Ik kan het bijna niet geloven hoor...ik werd vanmorgen om 4.00 wakker, mooie tijd toch...en mijn temp was nog hoog..ik mijn vriend wakker gemaakt,,,ik denk ik moet nu testen wat straks is hij naar zijn werk en ik wil het samen doen...eerst een vaag streepje en nu een duidelijke 2e streep!! Vanmiddag nog eens testen hoor...maar weet het 100% zeker!!!

Sympthomen had ik bijna niet...8 dagen na mijn eisprong had ik wat bloed verlies en bruine afscheiding en sinds gister witte bultjes op mijn tepelhof...verder niks...o, ja en een hoge temp!!!

Ik ga het even tot mijn door laten dringen hoor!!!Gelukkig ben ik vrij pfff veel slaap heb ik niet gehad!!! Maar een mooiere reden bestaat niet!

Ik ga naar het mei-forum!!

Ik wens iedereen heel veel succes!

Liefs, moi xxx

Hoi moi,

Ik wil je van harte feliciteren met je zwangerschap, ben blij voor je.
Was je wel overtijd dan dat je besloot te gaan testen of heb je het met zo'n test gedaan die je al vanaf vier dagen na je eisprong kan gebruiken?
Ik heb wel allerlei vage klachten van een zwangerschap, mijn vriend en ik zijn bezig vanaf vorig jaar november.
Afgelopen vrijdag mijn eisprong gehad en volgende week vrijdag is mjin NOD pas. Dus het is nog afwachten voor mij.

Geniet van vandaag en laat het eventjes bezinken!!!!!

Liefs Belinda

Hoi belinda,

Ik wist dat ik op dag 21 een ei had gehad, want ik loop bij de gyn, omdat ik zelf geen eisprong had. Ik hou ook mijn temp bij en had vanaf dag cd 21 een verhoging en vandaag de 15e dag met een hoge temp, dus ik dacht ik gok het er op! Heb niet echt klachten,,,beetje duizelig s'morgens en witte stippen/bultjes op mijn tepels verder niks!!!

Ik hoop voor jullie dat het ook raak is!!

Liefs, moi xxxx

heyyyyy moi

van harte meid en geniet er lekker van,wat een spanning he als je op dat streepje zzit te wachten.
maar geniet meid geniet.

gr hartje

hey moi,

van harte gefelciteerd hoor meis,
geniet ervan.
groetjes debra

Hi Moi,
Van harte meid
het is je gegund!
Ga er van genieten. Laat het inderdaad maar lekker tot je doordringen.

Een fantastische tijd gewenst.
Liefs Bieb.

PS ik ben ook steeds duizelig 's ochtends en heb witte bultjes op m'n tepels. Je maakt het wel spannend voor me!!!

Hoi Moi,

Van harte gefeliciteerd, zeg! Ik ben ook al een tijdje op dit forum. En jou naam stond toen ook op deze site.
Alleen noemde ik mezelf toen Eefje.
Maar omdat vriendinnen in de gaten houden heb ik mezelf maar Nance genoemd.
Maar helemaal super, geniet ervan!
Nance

He Moi,

Super !!!
Geniet van alles wat er met je gaat gebeuren. Kan me voorstellen dat er nu tranen van geluk zijn.

Hoi lang was je al bezig ?- omdat je bij de gyn liep.

Dikke kus Roos

Terug
Bovenaan