Tranen

Hallo, ik ben 17 wkn zwanger en ik ben van mijn roze wolk gevallen denk ik. Ik heb me drie weken heel erg goed gevoeld, (na alle misselijk- en vermoeidheid) en nu kan ik niks anders dan erg veel huilen, en zuchten. Mijn vriend snapt er niks van en ik kan het hem niet kwalijk nemen, ik snap het nl. ook niet. Ik heb er geen reden voor, er is niks aan de hand, maar ik voel me gewoon zo. Kent iemand dit en gaat het weer over?
Ik ben echt iemand die overal optimistisch onder blijft, bij het irritante af, maar ik kan het nu niet, ik vraag me zelfs af of ik het allemaal wel wil, dit zwanger zijn, terwijl dit ons tweede kindje is..raar he? Ik herken dit niet van mijn vorige zwangerschap.

X
 
Hormonen, hormonen, hormonen.
Heb er zelf ook veel last van gehad. Ben nu 34 weken en die hormonenbuien worden wel minder. Hoewel ik snel om van alles zit te snotteren. Misschien kan je het er eens met je vk over hebben. Je roze wolkje komt vast wel terug.
Sterkte!

Groetjes Nicole
 
Tja, die rothormonen ook. Ik heb het nu een paar keer gehad, gelukkig niet langer dan een weekje. Nu ben ik weer een stuk rustiger, in alle opzichten. Ik vraag me af of mijn hormonen nu een beetje zijn gaan liggen, ik voel me zo 'normaal,' maar dat kan ook zijn omdat ik er nu aan gewend ben om me anders te voelen. Maar goed, ik ben nog maar op de helft, dus ben er vast nog niet vanaf.
 
herkenbaar, wat wel een beetje wil helpen is een film opzetten die gegarandeerd janken is, (als niemand thuis is natuurlijk), en dan vreselijk gaan zitten snotteren. Dat lucht in ieder geval tijdelijk op.
groetjes
 
Terug
Bovenaan