tranen

Vandaag weer een test gedaan en weer negatief.
Wat is er toch met mij aan de had? Zal ik mij dan zo vergissen? Wil ik het te graag ofzo?
Ik test nu ook niet weer, ik wacht wel tot ik ongesteld word.
Zelf denk ik dat de miskraam al begonnen is voordat ik het echt kon testen maar welke arts zal dat geloven, ik denk geen één.

Weer een dag verpest. Laten jullie je ook zo meeslepen in jullie verdriet dat jullie denken dat je zwanger bent en het dan niet bent?

Liefs Petra

Hoi naamgenote,

Ik denk dat iedereen hier wel begrijpt hoe jij je voelt en wat je doormaakt. We hebben het allemaal in meer of mindere mate. Als ik voor mezelf mag spreken gaat het nu erg goed met mij en heb ik het zwanger worden echt compleet losgelaten anders maak ik mezelf gek. Ik lees af en toe het forum en niet meer elke dag zoals eerst.

Maar voor ik zover was.......lees de topics maar terug....heb ik me echt diep ellendig gevoelt. Na mn eerste ongesteldheid na de miskraam heb ik het losgelaten en ik moet zeggen dat het erg bevrijdend werkt. Wat komt dat komt en de ene test na de andere doen maakt je niet zwanger. Het gevoel wat je zelf hebt in je lijf kan soms gewoon ook bij je periode horen helaas. Meid als je weer zwanger bent merk je het vanzelf! Ik zal voor je duimen dat het niet te lang gaat duren. Kop op en hou vol. Ik hoop echt dat je nog lachen kunt door je tranen heen. Veel sterkte!

Liefs Petra

Terug
Bovenaan