ik schaam me eigen tegen over andere ik heb echt zoveel verdriet..verdriet waar ik me echt voor schaam ik heb een gezonde baby ter wereld gebracht en toch voel ik me van binnen niet blij..ik durf dit niet te vertellen tegen iemand wat ze zullen wel denken..de momenten dat ik alleen ben kan ik alleen maar huilen..ik hou wel van mijn kindje maar dan ook nog alleen maar van hem lijkt wel de rest erom heen interesseert mij niet...ik voel me geen goede moeder..ik weet niet of ik het wel goed doe voor mijn kleintje..als ik hem de fles geef en hij een beetje spuugt op zijn kleertjes voel ik me al een stom iemand ..doe ik hem in bad ga ik door de grond als hij huilt als ie uit bad moet en hoe zorg ik ervoor dat hij gelukkig blijft en een goede toekomst heeft..ik zou mijn kleintje nooit wat aan doen hoor..en ik durf dit gewoon niet te zeggen zelfs niet tegen mijn partner want straks vind hij mij labiel en vertrouwt hij mij niet met de kleine..kent iemand dit waarom huil ik zoveel terwijl dit het mooiste is wat een mens kan overkomen......