tranen

net als nightwish ben ik het zat.
nu 39 weken en 3 dagen.
en wil niks heb nergens zin in alles is te veel en als je dan al eens klaagt krijg je te horen ja dat hebben wij ook allemaal gehad maar je doet het voor een goed doel.
fijn hoor zwanger zijn als laatste in de fam.
als je wat tegen me zegt staan de tranen in mijn ogen en kan werkelijk om alles huilen.
en doen ze wat in het ziekenhuis nee!!!!
die spatader is en blijft zo belangrijk heb het gevoel dat ze mij vergeten.
weet wel dat die heel belangrijk is en zolang ze niet geboren wordt we nog steeds een risico lopen dat ze overlijdt.
maar wil onder tussen wel schreeuwen en gillen ik ben het zat en wil mijn lijf terug.
maar helaas moeten we gewoon wachten tot zij zover is en anders wordt ik donderdag opgenomen en is ze er vrijdag, gehaald ingeleid of keizersnee.
nog even dus.
voor iedereen die al bevallen is heel veel geluk met je baby en voor iedereen in het zelfde schuitje sterkte en als je nergens last van hebt geniet.

Wat vervelende meid!
Begrijp niet waarom ze je niet willen helpen gaat nergens over!!!!
Heel veel sterkte en ik begrijp je tranen heel goed!
Dikke knuffel Pupke

Succes! Ik herken het zwanger zijn zat zijn en de wens om je lichaam terug te krijgen heel goed. Ik begin er nu al last van te hebben en ben nog drie weken minder lang zwanger dan jij. En die spatader, ik zou ook helemaal gek worden van de zenuwen erover in jouw situatie. Ik wens je heel veel sterkte. Het aftellen is in ieder geval begonnen. Dat lijkt me toch wel fijn om te weten dat ze er donderdag op z'n laatst zal zijn. Heel veel succes en sterkte toegewenst!

Ik heb er ook zo'n last van! Ben het ook zo zat, slaap slecht, kan niet meer op of om door mijn bekken zelfs mijn man is mij zat dus als hij wat zegt ben ik zo in staat om te janken met het gevoel dat het allemaal mijn schuld is....ik weet dat het door de hormonen komt maar jeetje van mij mag ze eruit hoor!!!

heel veel sterkte nog en op een dag komt alles goed zeggen we dan maar!!!

vanmiddag weer naar het ziekenhuis ik hou jullie op de hoogte.
vandaag voel ik me al wel wat beter.
volgens man bleef ik vandaag ik het ziekenhuis maar ik denk donderdag pas.
we laten het weten.

Terug
Bovenaan