vanmorgen ben ik van de trap afgevallen,
meteen na me vk gebeld, die me doorstuurde na het ziekenhuis.
Daar eenmaal aangekomen heb ik een uur aan de ctg gelegen, en kreeg daarna meteen een echo en inwendig onderzoek..
Om te kijken of mijn vruchtwater niet gebroken was, want toen ik gevallen was kwam er van onderen meteen een plas water..
Dus ik dacht ohh jee me vliezen gebroken..
Na onderzoek bleek dat het geen vruchtwater was,maar dat ik schijnbaar meteen urine had verloren...
verder was met de baby alles goed, alleen erg stil, kwa bewegingen..
Dus zeiden ze tegen me blijf maar even tot vanmiddag hier ter opservatie, omdat je toch wel veel harde buiken hebt en ook wel al een paar cm ontsluiting...
Maar dit kon ook zijn omdat ik al 2 kinder heb...en je dan al wat ontsluiting kon hebben...
Nu moet ik morgen weer terug komen voor een ctg,,
zitten is zooooo pijnlijk ben eerst op me stuitje gevallen en toen na voren geklapt...
was wel ff flink schrikken vandaag, maar eglukkig is met de baby alles goed...
liefs princesskyra
meteen na me vk gebeld, die me doorstuurde na het ziekenhuis.
Daar eenmaal aangekomen heb ik een uur aan de ctg gelegen, en kreeg daarna meteen een echo en inwendig onderzoek..
Om te kijken of mijn vruchtwater niet gebroken was, want toen ik gevallen was kwam er van onderen meteen een plas water..
Dus ik dacht ohh jee me vliezen gebroken..
Na onderzoek bleek dat het geen vruchtwater was,maar dat ik schijnbaar meteen urine had verloren...
verder was met de baby alles goed, alleen erg stil, kwa bewegingen..
Dus zeiden ze tegen me blijf maar even tot vanmiddag hier ter opservatie, omdat je toch wel veel harde buiken hebt en ook wel al een paar cm ontsluiting...
Maar dit kon ook zijn omdat ik al 2 kinder heb...en je dan al wat ontsluiting kon hebben...
Nu moet ik morgen weer terug komen voor een ctg,,
zitten is zooooo pijnlijk ben eerst op me stuitje gevallen en toen na voren geklapt...
was wel ff flink schrikken vandaag, maar eglukkig is met de baby alles goed...
liefs princesskyra