trap lopen na bevalling

hoi meiden,

ik hoorde laatst van iemand dat je geen trap mag lopen nadat je bevallen bent en je hechtingen hebt.
hebben jullie hier ervaring mee?
ben nu erg aan het twijfelen om beneden een bed neer te zetten. (wij hebben namelijk de douche beneden i.p.v boven) heb geen zin om naar boven maar te liggen en te wachten tot iemand me alles komt aandragen en me kont gaat wassen :p haha.

hoi sparkel gem

ik heb hier nog nooit van gehoord
bij de 2de had ik ook hechtingen en ben gewoon elke dag naar boven en beneden gelopen
ben geen bed ligger dus toen de kraamhulp de eerste ochtend kwam zat ik al beneden en ook zij heeft er niks over gezegt.
bespreek het anders eens met je vk

hoi sparkel gem

ik heb hier nog nooit van gehoord
bij de 2de had ik ook hechtingen en ben gewoon elke dag naar boven en beneden gelopen
ben geen bed ligger dus toen de kraamhulp de eerste ochtend kwam zat ik al beneden en ook zij heeft er niks over gezegt.
bespreek het anders eens met je vk

ik had ook hechtingen bij mn dochter, maar mij is ook niet verteld dat ik geen trappen mocht lopen hoor.
moet wel eerlijk zeggen, dat ik het zo veel mogenlijk vermeed, aangezien het gewoon pijn deed, doordat die hechtingen verkeerd zaten.
ook ik bleef echt niet de hele dag in bed leggen, en om nou mn bed in de woonkamer neer te zetten, nee, daar pas ik voor.

ik ga gewoon sochtends naar beneden, zodat ik gewoon bij mn gezin kan zijn. k heb een loungebank, waar ik lekker op kan liggen, desnoods de hele dag.
smiddags dan een uurtje op bed liggen en daarna weer naar beneden.

liefs, do

ik had ook hechtingen bij mn dochter, maar mij is ook niet verteld dat ik geen trappen mocht lopen hoor.
moet wel eerlijk zeggen, dat ik het zo veel mogenlijk vermeed, aangezien het gewoon pijn deed, doordat die hechtingen verkeerd zaten.
ook ik bleef echt niet de hele dag in bed leggen, en om nou mn bed in de woonkamer neer te zetten, nee, daar pas ik voor.

ik ga gewoon sochtends naar beneden, zodat ik gewoon bij mn gezin kan zijn. k heb een loungebank, waar ik lekker op kan liggen, desnoods de hele dag.
smiddags dan een uurtje op bed liggen en daarna weer naar beneden.

liefs, do

Hoi Sparkel Gem,

Ik heb het gisteren eens nagevraagd bij gym (weet er zelf nog niks van), maar volgens haar mag je gewoon traplopen. Zoalng je maar niet denkt dat je 30x de trap op en af moet.
Maar verder moet het geen complicaties geven.

Groet Tamara

Hoi Sparkel Gem,

Ik heb het gisteren eens nagevraagd bij gym (weet er zelf nog niks van), maar volgens haar mag je gewoon traplopen. Zoalng je maar niet denkt dat je 30x de trap op en af moet.
Maar verder moet het geen complicaties geven.

Groet Tamara

Terug
Bovenaan