Traphek

A

Anoniem

Guest
Hai mama's

Ik probeer me te verdiepen in Traphekjes....pfffff
Ook nu weer zoveel keus!

Wat voor een hebben jullie, wat kostte ie  en hoe bevalt het?

Sannemams

Ik wil ook advies. Wij hebben namelijk op de overloop een trap naar boven en naar beneden dicht naast elkaar. En helemaal beneden kan er amper een traphekje i.v.m. bochtje in de trap en niet veel bevestigingsmogelijkheden. hebben jullie ideeen?

groetjes Maris

Hoi

Wij hebben ook het probleem met weinig ruimte om een traphekje te plaatsen.
Het hekje heeft geen ruimte om open te klappen.
De oude traphekjes werken goed,maar mogen niet meer verkocht worden omdat kindjes er overheen zouden kunnen klimmen.Dit zijn van die triangel hekjes die je inschuift.Misschien een keer op de rommelmarkt zoeken.
Dit hebben mijn jongens nooit gedaan,maar ik gebruikte de hekjes niet meer en heb ze weggegeven en toen kregen we nog een klein meisje waar we toch nog hekjes voor nodig hadden.Wij hebben nu hekjes van kiddy guard.Deze zijn van een soort kunststof en die klap je niet open en dicht maar rol je op,IDEAAL.Je moet alleen even handig worden met de kinderveilige sluiting.
Nadeel is wel dat ze best prijzig zijn.Wij hebben ze van marktplaats,nieuw in de verpakking 2 voor de prijs van 1.

Ik heb geprobeerd om een plaatje te plaatsen,maar helaas.
Hierbij probeer ik de link en anders even googlen.

niet gelukt!
Maar te vinden op www.hoepie.nl en je schrijft dan KiddyGuard.

Groetjes Jessica

hoi,

ook wij hebben het traphekje van kiddyguard. Bij ons is ook geen traphek te plaatsen dus ik heb een hekje geplaatst van een muur in de gang naar de tarp toe. Levi kan dus spelen op de halve bovenverdieping maar de tarp is afgeschermd. Kidduguard is dan ideaal omdat je dan niet zo'n onwijs onhandig hek aan de muur hebt maar als je het hekje niet gebruikt een klein rolletje.

groetjes chimene

Ik (zoontje is van 16-06-2007) lees al een jaar mee en heb veel aan jullie tips.  Ik reageer eigenlijk alleen als ik denk een goeie tip te hebben. Hier komt er weer één

www.skandic.de zijn de kiddy guards veel goedkoper dan in NL. ( ongeveer 63 euro ipv 99) net als de trip trap stoel.
Mijn zoontje wil steeds de trap opklimmen, wij kunnen daar geen traphekje plaatsen. wij hebben nu een plank over de eerste tree getimmerd. Hij kan nu nog wel staan bij de trap maar niet meer zijn knietjes op de eerste tree zetten. En dus niet naar boven klimmer, echt ideaal.
Misschien dat jullie er ook wat aan hebben.

groetjes Gemir

prenatal 32,95 en supergoed! Houten traphekjes met een zeer veilige afsluiting vind ik zelf!

X Saskia
mv Rik 04/07/07

Terug
Bovenaan