Traphekje! Tips?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

We moeten nu echt aan een traphekje want die kleine heeft het kruipen echt ondekt.

Iemand tips? Merk? Wat voor soort? Ik hoor het graag. (Trapgat is 93 cm breed)

x

uuhhhmmm wij hebben er 1 besteld hier op de site zal es ff gaan kijken hoe die heet!
je kan hem uitschuiven tot heel ver en is niet open te krijgen door een kindje zeggen ze!
ik kijk ff

xxx

Hij heet traphek safety door
Je kan hem verstellen van de maat 75cm tot 123 cm!
dit is de site waarop ik hem heb kunnen vinden www.a3products.nl
Ik heb em bestelt bij jonge ouders club daar is ie in de aanbieding
1 voor 55.- en 2 voor 99.-
dus misschien een tip?succes ermee!!

xxx

Wij hebben deze. Echt super makkelijk.

Deur- en trapbeveiliging "Kiddy Guard"

hoi hoi

wij hebben al jaren een traphekje ivm onze hond die geen trap meer mag lopen.
wij hebben het bij praxis gehaald. extra stevig ( moet een hond van ruim 40 kilo tegen houden) en met het oog op kinderen toen al een sluiting erop die moeilijk te openen is
en het hekje was niet zo heel duur

groetjes danielle

hoi hoi lietje,

Ik heb een tijdje geleden in het blad (of) ouders van nu of die ander... euh.. weet naam ff niet.. SOLLY
Daar stonden de traphekjes in..
http://www.kinderwebwinkel.nl/
 webwinkel/veiligheid_in_huis/traphek_safetydoor/  
kijk hier maar eens naar...
ik heb ze ook en ze zijn super! het scheelt qua prijs ook...
succes
liefs Annemieke

Wij hebben traphekjes gehaald bij de Formido het merk Lucas. Ze waren pas in de aanbieding. Ze verkopen ze ook bij Karwei. Daar zijn ze ook nog wel eens in de aanbieding. Tot nu toe bevallen ze ons prima. Geloof dat ze rond de  30 euro waren.

Ik heb al een traphekje staan, al een tijdje, dezelfde als mijn schoonzusje, de goedkoopste van de prenatal. Zij is er echt niet blij mee. Ten eerste is hij moeilijk te openen met een baby op de arm  en er zit een knopje op wat na verloop van tijd afbreekt. Je kunt 'm er dan wel weer opzetten maar dat is nogal onhandig als je op de trap staat en het knopje is er afgebroken dan moet je er dus overheen klimmen.

Ik had dus liever de duurdere gehad die je met een beugel omhoogtrekt. Nou ja, die van ons is nog niet kapot en anders moet er t.z.t. maar een nieuwe komen.

Terug
Bovenaan