Traphekjes

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik moet er echt aan geloven; de traphekjes moeten komen! Nu het wat warmer wordt, ook in huis, heb ik iets vaker de deur van de woonkamer naar de gang open staan en Isa tijgert mij vrolijk achterna! Maar vanuit de gang ga je én de trap op naar boven én de trap af naar beneden (we wonen op een bovenwoning). Dat laatste is het engste! Tot nu toe tijgert ze het gapende gat voorbij maar dat blijft natuurlijk niet zo!

Wie weet er waar je goede en voordelige traphekjes kunt kopen???

Grtz. Poppetje71

Wij hebben open trappen. En beneden kan er dus van twee kanten de trap opgeklommen worden (tussen de tredes door) . Iemand daar een idee voor? Kan toch moeilijk een hekwek rondom de trap laten zetten.
Liefs Nelleke

Wij moeten er binnenkort ook aan gaan geloven. Lukas heeft de trap nog niet ontdekt, hoewel hij wel in de woonkamer staat. Maar na ongeveer 6 weken tijgeren heeft hij nu het echte werk ontdekt, hij weet nu hoe hij echt moet kruipen en dat gaat nog veel sneller dus binnenkort zal er wel geen houden aan meer zijn.

Annemieke

Ik heb ze regelmatig zien staan bij de welbekende bouwmarkten. Ook Prenatal heeft ze

Succes!!

Wij hebben al een aantal jaar een traphekje (beneden) voor de hond. Dan kan hij niet naar boven.

Vorig jaar hebben we een traphekje boven aan de trap gemonteerd dat je in elkaar kan schuiven. Weet niet precies hoe ik het uit moet leggen.

Als oplossing voor de trap naar zolder zetten we de douchedeur open en maken de klink vast aan een traptrede.

Het is een ingewikkeld verhaaltje geworden geloof ik.

groetjes,
Nelly.

Wij hebben hekjes van de gamma. Simpel en doeltreffend. We hebben ze al een tijd om te zorgen dat de katten niet naar boven gaan.

Nou zou je verwachten dat een kat daar gewoon overheen springt, maar nee hoor, doen ze niet. 1 kat kan niet eens springen, is ie te dik voor. Als hij naar de buren wil dan trekt hij zich aan de lage schutting (+/-  60 cm hoog) op en valt er aan de andere kant weer af.  
Beetje de sukkel van de buurt(katten) dus.

Diane  

Hoi!!
Wij hebben een traphekje van Prenatal, gewoon de meest eenvoudige.
We hebben alleen boven een traphekje, beneden was niet echt nodig, Roos heeft nooit echt gekropen ze ging van rollen naar lopen. En was niet zo ondernemend dat ze constant naar boven probeerde te komen.
Ik ben er erg blij mee dat we alleen boven een hekje hebben, nu maar hopen dat we in de toekomst voor Linde ook geen hekje  beneden hoeven te plaatsen.
Als het wel zo mocht zijn ligt 'ie al klaar op zolder ( 3jaar geleden wel 2 gekocht dus voor € 25,00 pst)

groetjes Danielle.

Wij hebben witte stalen hekjes van de  ikea maar die doe je dus maar half open...heb je niet zo'n grote houten deur die in de weg zit (we hadden eerst wel van die hale hoeten hekjes)

Terug
Bovenaan