Trapjes naar trappen

Ik ben nu 25 weken en wat kan die kleine meid van mij trappen. Als ik voor mijn werk in gesprekken zit, moet ik soms echt mijn lach proberen in te houden. Ik ben erg benieuwd hoe het over 10 weken is hihi....

Trapt jullie zoon en/of dochter ook zo hard?

Liefs Lucy

Heb jongetje dat ook lekker duidelijk laat merken dat ie aanwezig is. Vooral alsik rechtop achter bureau zit eist hij zijn ruimte op, te grappig. Wel gezellig hoor dat gedraai en getrappel :)

hier worden de schopjes ook steeds duidelijker.. mn buik beweegt ook flink heen en weer... gister hadden we een plenaire bijeenkomst voor het personeel moest me echt goed concentreren en meneer maakte er een feestje van daar binnen hihih..

Onze kleine knul is ook erg goed aanwezig :) Hij schopt er bijna de hele dag oplos en idd ook tijdens vergaderingen..genieten hoor!!!

Afgelopen zaterdag was hij zo druk tijdens de 4d echo, dat we over 3 wkn maar weer moeten terugkomen want ze kon gewoon geen mooie afdrukken maken. Hebben er erg om moeten lachen en kijken er nu al naar uit om onze kleine spruit weer te zien!!!!

Haha! Dit is echt zo herkenbaar.
Mijn mannetje laat zich al goed voelen (aan de buitenkant) vanaf 19 weken en hij wordt met de dag drukker haha. De laatste 2-3 weken heb ik minstens 1 keer per dag een 'dansende' buik hihi.
Het kan hem alleen niet schelen of ik niets doe of bezig ben, hij doet gewoon zijn ding.
Bij het laatste bezoek aan de vroedvrouw schopte hij constant de doptone weg, de vroedvrouw moest er wel om lachen.

Ik kan er alleen maar van genieten, maar ik snap dat je soms moeilijk je lach kunt inhouden, denk dat we daar allemaal wel last van hebben haha!

Liefs

Ook hier word flink getrappeld! Erg grappig, soms is het net of ie op een trampoline zit! Wat minder is, is dat hij zich opdrukt en dus met zn hoofdje tegen mn ribben drukt. Af en toe beetje pijnlijk..

Terug
Bovenaan