traplopen

A

Anoniem

Guest
Afgelopen donderdag ben ik me kapot geschrokken. Ik was even in de keuken en ik hoorde Thomas en het klonk heel dof. Dus ik in de kamer kijken of hij ergens ondergekropen was, maar nee. In de gang gekeken,   ook geen Thomas. Kijk ik bij de trap staat meneer bijna bovenaan de trap, hij was al 8 treden omhoog geklommen. Ik was echt heel erg geschrokken. Dus ik moet echt traphekjes kopen en controleren of de gangdeur openstaat.

Liefs Esther

ow jee, dat kan ook nog dus.... pffff wat moet je toch oppassen met die kleintjes he?!

mama van Rêve

Jeetje zeg!! Zou me kapot schrikken!
Ja Thomas is ook wel een heel snelle wat dat aan gaat.. pff..
Snel een hekje kopen hoor.. Maar eh,.. wel een stoere jongen dat hij het durft!
Hij moet maar niet aan Kay vertellen hoe hij het voor elkaar heeft gekregen haha..

Esmé mv Kay

Ik ben aan het proberen of Kian kan leren dat ie niet aan de trap mag komen (toch nog toe weinig succes).
Maar wat een schrik zeg!
Liefs NElleke

Tjee,krijg je het helemaal spaans benauwd van...echt schrikken!Wel knap dattie dat al knap.

Groetjes Kitty en Tess.

Ja dat is schrikken. Gelukkig is hij niet achterover gevallen.
Mirthe is ook dol op trappen klimmen, scheelt wel weer tillen.

Zo jij zal geschrokken zijn. Hier lukt het trapklimmen nog niet, oma is het wel aan het leren, want oma heeft een pijnlijke knie en dan is het fijn als Tess zelf naar boven klimt om naar bed te gaan. De rest van de tijd zit er nu wel een hekje al, want mevrouw was wewl erg geinterreseerd in de trap ;0)

Ik vind het wel stoer van hem hoor, die kleintjes kennen geen gevaar!

Groetjes Nanda, mv Tess

Ik kan me voorstellen dat je hartje even stilstond, en weer een nieuwe fase........
Bij onze oudste dochter hebben we geleerd dat ze niet naar boven mocht ( sorry maar ik heb geen idee hoe we dat hebben gedaan!!!!!) en dat ging prima.
Dus nooit een traphekje nodig gehad beneden, ligt zelfs nog in de verpakking op zolder.
Maar zul je zien dat Linde daar allemaal heel anders over denkt en er toch een hekje beneden moet komen.
Nou succes met je ontdekker, nu hij de tap een keer belommen heeft is het vast heel interressant om dat vaker te doen.

groetjes Danielle.

Terug
Bovenaan