Traplopen

Hallo allemaal,

Een hele tijd geleden hebben we een topic gehad over traplopen. De meeste kindjes mochten toen al wel zelf de trap op klimmen/lopen, maar naar beneden mochten ze toen nog niet zelf.
Ik vroeg me af hoe dat nu bij jullie is.
Bas wil tegenwoordig zelf naar beneden lopen. Hij wil dan hoe dan ook, de leuning vasthouden. Even snel naar beneden dragen is er niet meer bij.

Hoe gaat dat bij jullie?

Groetjes, Karin

haha ik heb hoop ik nog een klein half jaartje!
Kyan wil vaak wel zelf de trap op, maar vind het ook niet erg als mama hem een paar treden "over laat vliegen"
Af is nog niet zozeer in trek, toevallig vandaag, alleen toen wilde hij ook persé vooruit de trap af. Dat zie ik dan weer niet zo zitten aangezien hij niet bij de leuning kan.
Maar gelukkig laat hij zich ook nog makkelijk dragen.
Scheelt wel dat wij de trap in tweeën hebben, dus met een stukje overloop en een raam op de helft, altijd interessant!

Groetjes Sas

Hee hoi,

Alice "loopt" eigenlijk al heel lang zelf de trap op en af, wel met de buik naar de trap toe en dan eigenlijk kruipen zeg maar maar dat gaat heel goed. het was hier elke keer zo'n strijd dat ik het eigenlijk wel goed vond.
ook als je ons huis in wilt moet je eerst 6 treden op en die doet ze nu ook zelf. Ben inmiddels 36 week zwanger en kan haar niet zo goed meer tillen. Ik ga nu gewoon naar binnen en dan komt ze vanzelf.

Groetjes Alberdien

Hey Karin,

Roan loopt ook al een tijdje alleen naar
boven en ook alleen naar beneden en dat
gaat tot nu toe prima, naar beneden gaat hij net zoals
wij naar beneden toe...
Alleen vanavond konden we hem dragen want meneer
had zomaar 39gr koorts en was dus ineens ziek...

Groetjes Mascha

hoi

Bram loopt al een tijdje zelf de trap op en af
hij vindt traplopen namelijk helemaal geweldig en wil dus aabsoluut niet gedragen worden, en ik vindt het wel lekker dat hij zelf de trap loopt want het scheelt dan wel een heel stuk tillen

liefs ilona

Hai,

Veerle loopt zelf de trap op en af. Ik loop er wel altijd bij, maar we hebben ook geen andere keus want ik heb bijna altijd één van haar broertjes op de arm. Veerle kan erg goed trap lopen, maar ik blijf er super voorzichtig mee.

Groetjes, Floor

Hier gaat Isabelle alleen zelf de trap op als ik erachter loop. Ze vindt dat heel leuk en doet het voorzichtig. Ze wil nu ook zelf de trap af, maar ik vind het eng. We hebben plavuizen en ik zie het al gebeuren door 1 missstap ofzo...
dus ik draag haar lekker nog met mijn dikke buik de trap af! Of als ik echt moe ben dan mag ze het wel maar dan wel op haar kontje de trap af!

Groetjes Babybelle

Hoi,

Eline loopt sinds een maand of twee zelf de trap op.   Maar nog niet de trap af. Ook niet met hulp. Dat vind ze echt doodeng!! Maar goed, Eline is nog geen 22 maanden... Dus we hebben nog wel effe, al zou ik het heel fijn vinden als ze wel zelf de trap op en af zou gaan!!

Terug
Bovenaan