trappel trappel

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ben ik alweer
Hebben jullie ook zo'n heftig getrappel onder je borsten als je achter de computer zit?
Ik moet echt achterover leunen haha
Nou, dat wou ik even delen!

Doeiii

Hoi,

Bij mijn zijn de kindjes altijd heel vroeg heel diep ingedaald dus ik heb nooit zo heel hoog getrappel gevoeld. En van de week met de echo lag het met de beentjes bijna bij haar/zijn gezichtje.

Syl 34 wk

Hier een dwars (stuit) ligger, dus kan er ook niet over mee praten.... alhoewel...die trappen in mijn zij zijn nu ook niet altijd even prettig

Hallo!

Nou dat is zeker wel herkenbaar hoor! Ook hier is de kleine niet altijd even vriendelijk als ik op de bank zit en achter de laptop. Maar ik moet zeggen de kleine is al bijna volledig ingedaalt maar dat maakt niet uit wat het trappelen betreft hoor! Gaat juist nog steeds harder kan iik wel zeggen. Tenminste het is niet echt helemaal trappelen meer natuurlijk, maar er probeert er een hard extra ruimte te verkrijgen zal ik maar zeggen. Doet echt goed zeer!

Groetjes Marian

Nou het valt hier mee. Wel heb ik soms het gevoel als ik in elkaar zit dat het kindje ook dubbel gevouwen ligt. Even wat ruimte geven het voelt voor beide weer iets prettiger. Maar geen getrappel onder de borsten hier haha. Naar mijn familie hun idee  is de beeb de afgelopen 3 dagen ook flinkt gedaald.

Monique

Ik heb ook een heel vol gevoel onder mijn borsten.
En idd als ik bijv hier achter de pc zit dan krijg ik het daardoor snel benauwd, heb nog maar weinig ruimte over daarboven.
Soms krijg ik ook een trap onder mijn borsten, vooral als ik teveel in elkaar gezakt zit.

Terug
Bovenaan