Trappelzak

Hallo mede ouders,

Even een vraagje over het gebruik van de trappelzak. Mijn dochter is nu 20 weken en begint door haar hele bedje heen te gaan, nu wil ik dus een trappelzak gaan gebruiken maar als ze een pyama aanheeft en ik doe haar een dikke winter trappelzak aan, moet ze dan ook nog onder haar lakentje en dekentje of hoeft dat dan niet meer? Hoe doen jullie dat?

Alvast bedankt voor je reacties.

Groeten Linda
 
Onze dochter heeft een pyama aan en de slaapzak en een deken en een lakentje we hebben het eerst zonder gedaan maar toen werd ze s'nachts wakker van de kou dus toen hebben we er ook een laken en deken bij gedaan en dat gaat nu goed je moet het gewoon even aan kijken het ene kind is het andere niet zeg maar haha!!!

Suc6
 
een slaapzak de combisleeper is ideaal, is voor 4 jaargetijden door een dubbele zak die je ook enkel kan gebruiken, ze zijn ook veilig doordat ze mouwen hebben. echt een aanrader
 
mijn dochter heeft een pyama aan en slaapt in een gewatteerde (dus dikke) slaapzak. Ze heeft hier verder geen dekentje/lakentje overheen. Ze slaapt prima, en voelt 's morgens en 's nachts altijd lekker warm aan. Voor tips kun je overigens kijken op de site van www.wiegedood.nl, daar geven ze heel veel tips over VEILIG SLAPEN.
Succes!
 
Ook Amy (30-7) ligt met haar pyama in een slaapzak (niet super-dik maar wel lekker warm) onder een lakentje en een enkel dekentje. Dit gaat hartstikke goed, het enige dat 's ochtends koud is zijn haar handjes, want die liggen boven het dekentje uit.
Audrey
 
Terug
Bovenaan