Trappelzak???

Hallo,

Zijn er moeders die al een trappelzak gebruiken voor hun kleintje?

Jamie slaapt echt heel onrustig en elke keer als ik hem uit zijn bedje haal heeft hij de dekens van zich afgeschopt.

Nu ben ik ernaar op zoek geweest, maar nergens kan ik zo'n kleine maat vinden. Heeft er iemand tips??

Groeetjes Natasja

Hoi,

Kay sliep ook erg onrustig en schopte ook telkens zijn dekentjes weg. Sinds een week heb ik een trappelzak en meneer slaapt een gat in de dag haha..
De trappelzak is al iets zwaar dus daar wordt  hij al  moe van en zo ook blijven de dekentjes netjes liggen. Mocht hij zich er onderuit wurme heeft ie het nog altijd lekker warm.

Die van mij heb ik bij de Hema gekocht, een wit Badstoffen trappelzak maatje 50/56, en hij vind het echt heerlijk.. Daarbij kost deze maar iets van 8 euro... moeite waard!!

Succes!

Esmé

Hoi,
Yari is nu 9 weken en sinds gisteren slaapt hij ook in een slaapzak.
Ik stopte zijn deken altijd al heel strak in ( geborgen gevoel )
maar sinds een paar dagen heb ik hem regelmatig schuin bovenin zijn bed gevonden, terwijl hij helemaal onderin ligt. Dan krijgt hij het koud en word dan wakker.
Ik heb er nu 2, 1 van mijn zus geleend, die heeft haar schoonmoeder zelf gemaakt( ook een optie dus )  en 1 heb ik er van de prenatal, de kleinste ( 70 cm. )
Maar mijn schoonmoeder heeft de armsgaten wat smaller gemaakt zodat hij er niet in kan schieten.
Groetjes Marina.

Patrick is bijna 6 weken en slaapt ook in een slaapzak. Die is eigenlijk te groot maar ik sla het voeteneind wat uitsteekt om zodat hij nog wel kan trappelen maar niet te ver in de slaapzak kan zakken. Hij vindt het heerlijk! Een echte aanrader.
groetjes sacha

Terug
Bovenaan