trappen in mijn blaas?

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Ik heb even een vraagje...

Blaasontsteking zou het denk ik niet kunnen zijn omdat ik er net van af ben na een
anti-biotica kuur.

Ik heb het gevoel dat de baby iedere keer in mijn blaas trapt, daardoor moet ik vaak naar de wc en komt er bijna niets uit, een prettig gevoel is het niet.
Soms is het trapje zo erg dat ik denk dat de baarmoeder er uit getrapt word, hihihi... ik word er misselijk van want het is gewoon een rottig gevoel...

Herkenbaar?

Gr. 25w en 5 dgn

hoi hoi
heel erg herkenbaar van mijn vorige zwangerschappen,een naar gevoel is het.
wat ik zelf ook altijd erg vervelnd vond was als de kleine langs de binnenkant van je navel gaat,brrr.
maar gelukkig zit er vol op leven in je buik,ook al is het soms wat vervelend.
liefs sil

Het lijkt mij eerlijk gezegd dat je blaasontsteking nog niet weg was... je geeft aan dat je beetjes plast en dat niet prettig voelt.. ik zou voor alle zekerheid nogmaals mijn urine laten testen voor je er echt ziek van wordt. Ik heb nl zelf de ervaring dat het met een kuur niet weg hoeft te zijn..

sterkte en beterschap
liefs Bats

Hallootje!

Ik heb ook wel eens de ervaring gehad dat de blaasontsteking niet weg was na een kuur. Nog maar ff een plas-check maken lijkt me verstandig. Dat de kleine in je blaas trapt is vervelend, doet ie van mij ook. Maar de plasjes doen geen pijn ofzo. Succes! Greetz Patries

Hoi,

Ik begin ook steeds meer last te krijgen dat de kleine tegen m'n blaas zit te trappen. Soms kan dat echt pijnlijk zijn. Maar verder heb ik geen last van blaasonsteking ofzo gelukkig, tis meer gewoon een vervelend gevoel in je onderbuik.

xx Syrah

Terug
Bovenaan