Travel cot of reisbedje?

<p>Wij gaan binnenkort (of ja, over een paar maanden eind dit jaar, maar toch haha) op vakantie anderhalve week met onze zoon. Hij is dan ruim vier maanden (nu bijna 11 weken). Ook gaat hij over anderhalve week logeren bij mijn ouders, dus wij zijn hiervoor aan het kijken naar een reisbedje of iets.</p><p>Nu kwam ik een travel cot (deryan) tegen. Ik kende dit concept helemaal niet, maar heeft iemand hier ervaring mee? Is het een aanrader? Of toch liever iets dat meer lijkt op een campingbedje? Ik twijfel eigenlijk tussen de Aeromoov instant reisbed of de Deryan travel cot. De eerste is wel ongeveer twee keer zo duur - alleen dus wel meer een bedje. Mijn voorkeur gaat wel uit naar een bedje dat je gemakkelijk kunt opvouwen en uitklappen (check voor beiden), en eentje dat (relatief) licht is zodat je het makkelijk mee kunt nemen.</p><p>Alle ervaringen welkom!</p>
 
Hoi,
ik heb een deryian travelcot en een campingbedje van Hauck. 
Travelcot heb ik toen hij 1 jaar was gebruikt met kamperen en ook bij ons in de tuin als een soort van box.
Campingbedje heb ik afgelopen vakantie gebruikt toen wij onze vakantie vierden in een huisje. Om in te slapen vind ik een campingbedje wel ideaal, travelcot wat minder.
Ik heb de travelcot van Marktplaats (matrasje wel nieuw gekocht), wellicht daar eens kijken zodat je niet zo duur uit bent ?
Groetjes !
 
Terug
Bovenaan